۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۴۴۲

نمایشگاهی برای آنچه نیست

خبرگزاری رسا - نمایشگاه مظلومیت مردم بحرین در حرم حضرت معصومه(س) برپا شد.
نمايشگاه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه جنایات رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) پذیرای زائران و مجاوران است.

در این نمایشگاه، عکس های گوناگونی از فجایع کشور بحرین در کشتار زنان و مردان و کوکان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

تابلو بنرهای بیانات و رهنمودهای مراجع تقلید شیعه از دیگر بخش های این نمایشگاه است که سخنان مقام معظم رهبری، حضرات آیات سیستانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و دیگر علما را انعکاس داده است.

ماکت های نقشه کشور بحرین منقش به عکس شهدا، موقعیت جغرافیایی بحرین، جمعیت شناسی بحرین از دیگر بخش‌های نمایشگاه جنایات آل خلیفه است.

همچنین عکس و توضیحات اماکن مذهبی شیعیان که از سوی نیروهای آل خلیفه و نظامیان سعودی تخریب شده، در معرض نمایش قرار داده شده است.

اما بخش خالی این نمایشگاه را بیانیه‌های سازمان‌های حقوق بشر، عملکردهای حقوقی و اجرایی سازمان ملل و بیانیه‌های محکومیت سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر تشکل‌ها و نهادهای کشورهای اسلامی است که به دلیل سکوت مرگبار خویش جایی در این نمایشگاه ندارد.

نمایشگاه جنایات آل خلیفه و آل سعود در صحن امام زمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) از ساعت ده صبح تا ده شب پذیرای علاقمندان است. /909/پ203/ع

ارسال نظرات