۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷

آیت الله خزعلی از مؤسسه آموزش امیرالمؤمنین اهواز بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خزعلی شب گذشته با حضور در موسسه آموزش عالی امیرالمومنین اهواز از این مرکز بازدید کرد.
آيت الله خزعلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله ابوالقاسم خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته از مؤوسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین اهواز بازدید و از روند تاسیس این مؤوسسه آگاه شد.

در این بازدید آیت الله خزعلی، با اشاره به این که ساخت این گونه مؤوسسه ها اقدامی ارزشمند و یکی از تحیات الهی است، اذعان داشت: خداوند متعال بیان می کند که اگر کسی در راه نیکی قدم گذاشت، ما همواره حافظ و نگه دار او هستیم و براستی که خداوند این اقدام ها را تأیید می کند.

همچنین در بخش دیگری از این بازدید، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به بیان سخنانی در خصوص مؤوسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین (ع) پرداخت و اظهار داشت: آیت الله موسوی جزایری پس از سال ها تلاش در خصوص ترویج مباحث مرتبط با ولایت امیرالمؤمنین، بر آن داشت با احداث مؤوسسه ای مباحث مرتبط با ولایت امیرالمؤمنین را ترویج دهد، از این رو با همکاری چندین نفر از علما و فضلای حوزه های علمیه، اقدام به تأسیس این مؤوسسه کردند.

آیت الله حیدری، با بیان این که این مؤوسسه به صورت رسمی و با نظارت وزارت آموزش عالی کشور، آغاز به کار کرد، گفت: رشته های این مؤوسسه که ادبیات عرب و کلام شیعه هستند، با تأیید وزارت علوم در سراسر کشور تدریس می شود؛ چرا که رشته کلام شیعه برای اولین بار و توسط آیت الله جزایری، در کشور افتتاح شده است. /9465/پ203/ص
ارسال نظرات