۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۹۹۶
رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان:

جامعه ما از حجاب ناب فاطمی فاصله گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، با اشاره به این که لحظه به لحظه زندگی حضرت زهرا درس های بزرگی برای جهانیان دارداظهار داشت: دفاع از حریم ولایت از مهمترین ویژگی های بانوی دوعالم بود.
حجت الاسلام کلاه کج، رييس اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان خوزستان


حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور جوانان در مراسم های مذهبی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور در برنامه های مذهبی نور معرفت را در انسان ایجاد کرده و تأثیر بسزایی در رسیدن انسان به کمال و سعادت دارند.

این فعال عرصه فرهنگی، تبیین صحیح فرهنگ حجاب و عفاف بین دختران جامعه را یکی از وظایف مهم رسانه ها دانست و تصریح کرد: متاسفانه جامعه کنونی ما از فرهنگ ناب فاطمی فاصله گرفته است لذا باید با اطلاع رسانی صحیح به حل این معضل اجتماعی بپردازیم؛ چرا که اگر دنیای غرب از طریق رسانه ها سبب ایجاد فساد و بی بندوباری در جهان شده، جمهوری اسلامی نیز باید از همین طریق به مبارزه با این تهاجم شوم دشمن بپردازد.

حجت الاسلام کلاه کج، نقش روحانیان و حوزه های علمیه را در راستای عملی کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را بسیار مؤثر و ضروری دانست و تأکید کرد: مبلغان عرصه دین باید با تشریح این مسئله مهم در جامعه و تحقق شعار «حجاب مصونیت است نه محدودیت» به از بین بردن این توطئه غرب در جامعه کمک کنند.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، با تأکید براین که جهان تشنه معارف اهل بیت(ع) است، افزود: در جامعه کنونی هرچه به جلو پیش می‌رویم جامعه را نیازمندتر و تشنه تر نسبت به معارف اهل بیت(ع) می‌یابیم.

حجت الاسلام کلاه کج، با اشاره به ویژگی های بارز حضرت زهرا در زندگی خاطرنشان کرد: دفاع از حریم ولایت را می توان از ویژگی های بارز حضرت زهرا(س) برشمرد؛ چرا که آن حضرت در راه اثبات حقانیت ولایت امیرالمؤمنین(ع) به شهادت رسید.

وی در ادامه ابراز داشت: احترام به پدر و مادر نیز از دیگر خصائص بارز حضرت زهرا (س) است که می توان با تبیین صحیح این فرهنگ در جامعه شاهد پیامدهای مثبت آن در خانواده به ویژه در بین دانش آموزان باشیم./9464/ت302/ع

ارسال نظرات