۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۷۹۱

نمایشگاه بصیرت با رویکرد جریان‌شناسی نفاق در نور بر پاشد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بصیرت با هدف جریان شناسی نفاق با همکاری کانون هابیلیان در شهرستان نور گشایش یافت.
نفاق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، نمایشگاه بصیرت با هدف جریان شناسی نفاق از ابتدای انقلاب تاکنون برای نخستین بار در مازندران به همت دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری کانون هابیلیان پیش از ظهر دوشنبه در شهرستان نور برپاشد.

علی محمدی، دبیر این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، هدف از برپایی این نمایشگاه را جریان شناسی نفاق از ابتدای انقلاب و فتنه های اخیر در براندازی نظام برای دانشجویان و نسل جوان جامعه بیان کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه 120عنوان تصویر با موضوعات بررسی تاریخچه سازمان منافقین، مناسبات درون فرقه ای، ترفندهای تبلیغاتی سازمان، شهدای ترور و وقایع تروریستی، نفوذ سازمان در جریان فتنه پس از انتخابات، بازشناسی تفکرات سران فتنه، بررسی تفکرات فرقه بهائیت و انجمن حجتیه به نمایش گذاشته شد.

محمدی ادامه داد: همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه از دو کتاب تصاویر جریان شناسی نفاق و لیست 17هزار شهید ترور برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

وی با بیان این که این کتاب ها حاوی 167 تصویر به همراه توضیحات در مورد نفاق و لیست مشخصات 17هزار شهید ترور است، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های فرهنگی این نمایشگاه پخش فیلم های مستند جنایات منافقین و جریان فتنه در براندازی نظام بوده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه بصیرت تا پایان روز چهارشنبه 28 اردیبهشت در سالن دانشکده علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس واقع در نور برای بازدید علاقه مندان دائر است./950/پ203/س
ارسال نظرات