۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۸۴۳
احمدی مقدم:

ولایت فقیه، هویت‌بخش ‌نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ولایت فقیه به عنوان اصلی ترین عنصر هویت بخش در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: آنچه تاکنون ابرقدرت ها و کشورهای سلطه جو را پشت دیوار ها و خاکریزهای این کشور و نظام نگه داشته است ولایت فقیه بوده است.
ولایت فقیه، هویت‌بخش ‌نظام اسلامی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در مراسم صبحگاه عمومی یگان های نمونه فرماندهی انتظامی استان در ساری، از ولایت فقیه بعنوان اصلی ترین عنصر هویت بخش در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: آنچه تاکنون ابرقدرت ها و کشورهای سلطه جو را پشت دیوار ها و خاکریزهای این کشور و نظام نگه داشته است ولایت فقیه بوده است.

احمدی مقدم با تأکید بر این که تبعیت از ولایت فقیه سبب حفظ انقلاب و ارزش‌های دینی خواهد شد، افزود: نظام جمهوری اسلامی که بر پایه ولایت فقیه توانسته بیش از دهه همه توطئه‌های نظام سلطه را خنثی کند و امروز همه آنها در برابر ایران اسلامی زمین‌گیر شده‌اند.

وی با بیان این که امروز ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک الگوی شاخص مطرح شده است، بیان داشت: ولایت فقیه عامل همه این پیشرفت‌ها در سطح دنیا است.

احمدی مقدم، ولایت فقیه را امتداد فرهنگ عاشورا دانست و با تأکید براین که این رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی عامل سعادت و تعالی این نظام الهی است، بیان داشت: نظام سلطه در برابر این اصل مترقی امروز به زانو در آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در میان کشور های خاورمیانه بلکه در میان همه کشورهای دنیا از نظر امنیت سرآمد است.

وی در ادامه ارتقای سطح امنیت و انضباط اجتماعی را یکی از اساسی ترین سطوح پیشرفت و توسعه هر جامعه ای برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در مسیر خدمتگزاری خود برای رسیدن به مسیر توسعه متناسب با تهدیدات جدید با تحول و دگرگونی در آموزش ها، فن‌آوری‌ها و سخت افزار‌ها گام مؤثری را در جهت ارتقای سطح امنیت و انضباط برداشته است.

‌احمدی مقدم افزود: امروزه تهدیدات نرم ناپیدا و نادیدنی در حال توسعه و گسترش است و استفاده از بستر‌های ماهواره ای و اینترنت با اختلال در امور و سیاه‌نمایی‌ها تهدیداتی است که گریبان‌گیر جامعه هستند.

وی از تشکیل پلیس سایبری(فتا‌) در ناجا در راستای مقابله با تهدیدات نرم و ناهنجاری های اجتماعی مبتلابه در جامعه خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس باید در چنین فضایی از مردم حمایت کرده که خوشبختانه در سال‌های اخیر در مسیر رشد، کمال و تعالی به سرعت قدم گذاشته و توانسته در مسیر ایجاد امنیت رضایت مردم را کسب کند.

احمدی مقدم با اشاره به مقابله و خنثی‌سازی تهدیدات نرم دشمن‌ گفت: در این راستا باید از عناصری چون ارتقا‌ی قدرت اجتماعی، مشارکت مردم در طرح‌ها، ارتقای سرمایه‌های اجتماعی و به کارگیری نیروهای سرآمد، متفکر، متخصص و آشنا به علوم و فنون در رشته‌های مختلف استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا در سه استان شمالی کشور به خصوص استان مازندران‌ ‌گفت: برای اجرای این طرح‌ها ایجاد چند برابری بسترهای امنیت اجتماعی ضروری است که خوشبختانه در این سال‌ها با تلاش همه جانبه مسؤولان بستر‌های امنیتی مناسبی برای خانواده‌ها جهت استفاده از مواهب الهی فراهم شده است.

احمدی مقدم از استان مازندران به عنوان نخستین پایگاه شیعیان یاد کرد و گفت: در یک جامعه انقلابی، اسلامی و دارای فرهنگی ایرانی باید در مسیر خدمتگزاری به گونه‌ای حرکت کرد تا در این محیط از ورود هر نوع ناهنجاری، آسیب‌های اجتماعی و پلیدی‌ها جلوگیری شود./950/پ202/س
ارسال نظرات