۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۸۱۱
نماینده ولی فقیه در ارتش:

تنها راه نجات از فتنه‌ها ولایت‌مداری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل هاشم گفت: تنها راه نجات از کوران حوادث و فتنه‌های داخلی و خارجی ولایت‌مداری است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در یادواره شهدای شهرستان هشترود و چاراویماق اظهار داشت: نهضت اسلامی مردم خاورمیانه و شمال آفریقا به یقین الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است؛ اما دشمنان با تبلیغات سوء گسترده در‌صدد انحراف افکار عمومی از این مسأله هستند.

وی با بیان این‌که جهان امروز شاهد پیش بینی‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است، خاطر‌نشان کرد: دشمنان خود نسبت به جایگاه و نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران واقف هستند؛ از این رو به دنبال تضعیف نقش رهبری در مسائل جاری کشور و امور بین‌المللی هستند.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: حرکت‌های آزادی‌بخش و اسلام‌گرای مردم منطقه به برکت نهضت امام راحل آغاز شده و امروز صدای انقلاب اسلامی را در دیگر کشورها می‌شنویم که آن را مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات از کوران حوادث و فتنه‌های داخلی و خارجی ولایت‌مداری است، گفت: اگر بخواهیم شهدا از ما راضی باشند باید اطاعت همواره در سنگر ولایت حضوری تاثیرگذار داشته و مدافع حریم رهبری باشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش در بخش دیگری از سخنان خود عزت و اقتدار کنونی کشور را به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و افزود: مهم‌ترین راه برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید حال و هوای معنوی جبهه را در دل جوانان ثبت کنیم.

وی ترویج فرهنگ دفاع مقدس را با راهکارهای فرهنگی و هنری ممکن دانست و اظهار داشت: صرف برگزاری یادواره‌ها کافی نیست، بایستی جوانان را با ابزارهای هنری بیش از گذشته با تاریخ درخشان دوران دفاع مقدس آشنا کرد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: جوانان باید بدانند که رزمندگان اسلام با دستانی خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، دفاع مقدس هنوز تمام نشده، امروز باید در سنگرهای فرهنگی در برابر توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کرد.

همچنین میرحبیب میربیرنگ، فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در سخنانی با اشاره به ایثارگری رزمندگان ارتشی دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر تجلی وحدت نیروهای سپاهی، ارتشی و بسیجی بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات