۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

امام خمینی پرچم‌دار اندیشه های اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان، با بیان این که امام خمینی(ره) پرچمدار اندیشه های اسلام ناب محمدی در عصر حاضر است، اضافه کرد: این پرچم پس از ارتحال امام خمینی(ره) به دستان مبارک امام خامنه ای رسیده که امروزه به خوبی شاهد سکان داری این انقلاب در تمامی فتنه ها و جنگ های نرم دشمنان هستیم.
نماز جمعه کوت عبدالله اهواز
حجت الاسلام و المسلمين محسن پور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان، در آیین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله خوزستان، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن بیست و دومین سالگرد عروج حضرت روح الله خمینی(ره)، شخصیت ایشان را بی بدیل در جهان خواند و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مختص به یک کشور یا دوره خاص نیست بلکه این انقلاب برای همه آزادی خواهان و مظلومان جهان می باشد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) پرچمدار اندیشه های اسلام ناب محمدی در عصر حاضر است، اضافه کرد: این پرچم پس از ارتحال امام خمینی(ره) به دستان مبارک امام خامنه ای رسیده که امروزه به خوبی شاهد سکان داری این انقلاب در تمامی فتنه ها و جنگ های نرم دشمنان هستیم.

حجت الاسلام محسن پور، در ادامه سخنان خود پیروی از مقام معظم رهبری را به منزله پیروی از امام خمینی(ره) برشمرد و ادامه داد: پیروی از امام راحل فقط در شعار نیست بلکه باید در زندگی خود جاری شود و با عملی کردن به سیره پیروی از ولایت فقیه در واقع به وصیت امام عظیم الشأن مبنی بر این که « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد » عمل کنیم.

انقلاب اسلامی متعلق به تمامی آزادی خواهان جهان است

وی با اشاره به وحدت میان مسلمانان تأکید کرد: عامل اصلی پیروزی دین مبین اسلام در عصر حاضر بر دشمنان وحدت میان مسلمانان است که در واقع امام خمینی(ره) همچون جد بزرگوارشان امام حسین(ع) قیام لله خود را در راستای از بین بردن فتنه در میان مسلمانان، اتحاد آنان و آزادی مظلومان و مستضعفان از دست استکبار جهانی بود.

عضو بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، با بیان این انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلام است، تصریح کرد: این انقلاب اسلامی متعلق به تمامی مظلومان و ستم دیده گان جهان می باشد که این انقلاب در طول تاریخ همواره از ملت های مظلوم جهان مانند ملت فلسطین دفاع کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه، به قیام مردم قم در روز پانزدهم خرداد ماه آغازگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: بنا بر گفته امام خمینی(ره) این یکی از وقایع بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که ضمن گرامی داشت آن، برای همیشه این روز عزای عمومی اعلام می کنیم.

عمل کردن به سیره امام خمینی در گرو رسیدگی به مشکلات مردم است

عضو بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت به آنان را عمل کردن به سیره امام خمینی(ره) خواند و افزود: انتظار داریم مسؤولان استانی هر چه زودتر برای خدمت به مردم تلاش و کوشش خود را دو چندان کنند./9463/پ202/ص
ارسال نظرات