۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۵۶۲
آیت الله شبستری:

تداوم صحیح طرح هدفمندی یارانه‌ها نیازمند افزایش نظارت دولت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: ادامه همکاری و تعامل مردم با دولت و مسؤولان در اجرای هدفمندی یارانه ها، نیازمند افزایش سیاست های نظارتی دولت بر بازار و قیمت ها است.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها شاهد نتایج بسیار خوب و مطلوبی در بخش‌های مختلف اقتصادی بوده ایم که موفقیت دولت بدون همکاری مردم محقق نمی شد.

وی با بیان این‌که جلب رضایت و اعتماد مردم هدف اصلی انقلاب اسلامی است، خاطر‌نشان کرد: ادامه همکاری و تعامل مردم با دولت و مسؤولان در اجرای هدفمندی یارانه ها، نیازمند افزایش سیاست های نظارتی دولت بر بازار و قیمت ها است.

امام جمعه تبریز با انتقاد از گران فروشی برخی بازاریان در روزهای اخیر تاکید کرد: مسؤولان باید جلوی گران فروشی و افزایش قیمت ها را بگیرند و در مقابله با متخلفان و گران فروشان نهایت جدیت را به خرج دهند.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دخالت آل سعود در جنایات اخیر دیکتاتور بحرین اظهار داشت: آل سعود در کشتار مردم بی دفاع بحرین، بزرگ‌ترین اشتباه استراتژیک و تاریخی خود را مرتکب شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: بسیار طول نخواهد کشید که مردم جهان شاهد افول دیکتاتور آل خلیفه و سرنگونی آل سعود خواهند بود، چراکه امروز تحقق اراده ملت‌ها بر سرنگونی مستکبران استوار است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که نهضت بیداری امت اسلامی دیکتاتوری بحرین و عربستان سعودی را سرنگون خواهند کرد، گفت: فرار دیکتاتور یمن واقعه مبارکی برای جهان اسلام بود که نویدبخش خبرهای خوش دیگر در منطقه است، البته بازگشت صالح به یمن امری محال است که رسانه های غرب سخت به دنبال تحقق آن هستند.

وی خواستار هوشیاری و بصیرت امت اسلامی در مقابله با توطئه ها و نیرنگ های استبکار جهانی و نظام سلطه شد و تصریح کرد: مردم مسلمان منطقه نباید تحت تاثیر رسانه های وابسته به غرب قرار گیرند و حرکت اسلامی خود را به وعده هایی توخالی و پوشالی بفروشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور مردم ولایت مدار استان در ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: به یقین نهضت اسلامی مردم منطقه الهام گرفته از اندیشه های الهی آن رهبر سفر کرده است.

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه تحولات اخیر جهانی ریشه در مکتب امام خمینی(ره) دارد، گفت: بعد معنویت، اخلاقیت و عدالت در مکتب امام راحل تاثیر جهانی گذاشته و امروز شاهد صدور ارزش های انقلاب اسلامی در قلب اروپا هستیم./935/پ201/س
ارسال نظرات