۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۰۲۲
مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی:

طلاب سربازان جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: طلاب سربازان جنگ نرم هستند از این رو باید با پوشیدن لباس رزم در جهت هدایت و نجات جوانان از منجلاب فساد و تهاجم فرهنگی از تمام نیروی خود استفاده کنند.
حجت الاسلام سيد غلامعباس موسوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید غلام عباس موسوی در نشست توجیهی رابطبین طرح هجرت تابستان 1390 با بیان این که مبلغان باید قدردان نعمت بزرگ تبلیغ باشند اظهار داشت: رابطین کار بسیار بزرگی دارند و آن خدمت به سربازان امام زمان (عج) و مبلغان دینی است.

وی افزود: با توجه به این که تهاجم فرهنگی بی امان دشمن دین و مذهب ما را هدف قرار داده است مسولیت بسیار سنگینی در مقابله با دشمن و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی داریم که امیدواریم با همکاری و تعهد متولیان و مجریان امر فرهنگی در مسیر تبلیغ دین موفق باشیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که طلاب امروز سربازان جنگ نرم هستند اظهار داشت: طلاب و مبلغان با پوشیدن لباس رزم باید در جهت هدایت و نجات جوانان از منجلاب فساد و تهاجم فرهنگی از تمام نیروی خود استفاده کنند.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مبلغان امروز وظیفه مهم و حساسی دارند و باید به شبهات گسترده ایی که در جامعه وجود دارد مسلط و برای دفاع از دین و تبیین شبهات آماده باشند.

وی با اشاره به این که رابطین طرح هجرت تابستان نماینده یک دستگاه فرهنگی، دینی، آموزشی و حوزوی هستند بیان داشت: وظیفه حوزه علمیه آمادگی و پرورش مبلغان و پشتیبانی از آن ها و وظیفه رابطین نظارت و ارزیابی از فعالیت های مبلغان در زمان تبلیغ است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد:ارزیابی حضوری رابطین از شرایط و وظایف اصلی آنها است و امیدواریم رابطین با حضور به موقع خود به ارزیابی، تفقد و تشویق مبلغان بپردازند.

وی با اشاره به این که تعامل و ارتباط با سازمان های فرهنگی منطقه تبلیغ برای پیشبرد اهداف تبلیغی لازم است افزود: مرتفع کردن نقاط ضعف با همکاری نهاد های فرهنگی هر منطقه به پیشبرد بهتر اهداف تبلیغی کمک زیادی می کند.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطر نشان کرد:رابطین به جهت شناخت و آشنایی بیشتر با منطقه تبلیغی از مبلغان همان منطقه انتخاب شده اند./916/د102/ع

ارسال نظرات