۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۲۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

رکورد 6 و نیم میلیارد تومانی کشاورزان خوزستانی در پرداخت زکات

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از اجرای 24 همایش احیای زکات در شهرستانهای مختلف این استان به منظور احیای این سنت حسنه خبر داد.
زکات


حجت الاسلام محمد حسین بلک،‌ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: در دیدار با استاندار خوزستان و قائم مقام شورای زکات استان ضمن اعلام گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت زکات در سطح استان اعلام شد که در سطح استان خوزستان 24 همایش زکات برگزار شده است.

حجت الاسلام بلک‌ در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این همایش ها ضمن تقدیر و تجلیل از مؤدیان زکات برای احیای این فریضه الهی، با استفاده از روایات و آیات قرآن کریم در خصوص این امر تاکید شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به افزایش دریافت زکات در خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان خوزستان بزرگترین تولید کننده گندم کشور است ولی ما در سالهای قبل در بخش جمع آوری زکات حرفی برای گفتن نداشتیم.

وی افزود: برای نمونه ما دو سال قبل مبلغ 100 میلیون تومان از بابت زکات دریافت کردیم. سال قبل چهار میلیارد و 750 میلیون تومان و امسال تا به امروز شش میلیارد و 500 میلیون تومان زکات از کشاورزان جمع آوری کرده ایم که در کل کشور یک رقم بی نظیر به شمار می رود./9455/ت303/ع

ارسال نظرات