۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۶۰۷
امام جمعه اصفهان:

بانوان خط مقدم جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با اشاره به این که بانوان خط مقدم جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند، گفت: دنیای کفر می‌داند جنگ فیزیکی با ایران به نتیجه نخواهد رسید از این رو در تلاش است با فاسد کردن زنان، فساد را در جامعه ترویج دهد.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار با خواهران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان اظهار داشت: زن کانون خانواده را تشکیل می‌دهد برای همین با فاسد کردن او، خانواده و به دنبال آن جامعه به سمت فساد سوق داده می‌شود.

وی اظهار داشت: باید برای فعالیت های دینی و فرهنگی، مسجد را سنگر اصلی قرار داد، چرا که با کارکرد صحیح مساجد بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می‌شود.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: هر مجمع و گروهی که برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی تشکیل می شود زمانی مثمر ثمر خواهد بود که بتواند افراد دیگری را به گروه جذب کند نه این که سال ها با تعداد محدودی فعالیت کند.

آیت الله طباطبایی نژاد به روایتی از مولا علی(ع) اشاره و اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) به حضرت علی (ع) فرمود «اگر یک انسان به دست تو هدایت شود برای تو بهتر است از همه آنچه خورشید بر آن می تابد».

وی در ادامه گفت: اگر هر کس معنای این روایت را واقعاً درک کند تمام شب و روز خود را برای ترویج معروفات و مبارزه با منکرات و هدایت افراد صرف خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: در سال 1314 در چنین روزی به دستور رضاخان عده ای از روحانیون و مردم مومن که در اعتراض به کشف حجاب در مسجد گوهرشاد تجمع کرده بودند، به گلوله بسته شدند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: شاید برخی با نادیده گرفتن فعالیت هایی که در راستای مبارزه با بد حجابی صورت گرفته وضع امروز را بدتر از دوران طاغوت می دانند لیکن باید به این نکته دقت داشت که در زمان طاغوت هیچ یک از وسایل ارتباط جمعی به این گستردگی وجود نداشت و در طول 32 سال گذشته دنیا به سمت ترویج فساد پیش رفته از این رو فعالیت‌های صورت گرفته هرچند کافی نیست اما بی اثر نیز نبوده است. /901/د103/ع

ارسال نظرات