۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۶۷
امام جمعه رشت:

رسیدگی به محرومان و آسیب‌دیدگان از افتخارات نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با مهم ارزیابی‌کردن وظیفه سازمان بهزیستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ افزود: یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیدگی مناسب به امور محرومان و آسیب دیدگان است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مدیر و کارکنان بهزیستی استان با تبریک ولادت حضرت ولی عصر(عج)، نیمه شعبان را یکی از ماه های پر فضیلت سال معرفی کرد و گفت: باید زمینه بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های معنوی این ماه را برای خود فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که نباید به آسانی از برکات معنوی ماه شعبان بگذریم‌، خاطرنشان کرد: این ماه دروازه ورود به یکی از ماه‌های پر فضیلت سال یعنی ماه مبارک رمضان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برگزاری جشن‌های متعدد در ایام نیمه شعبان تصریح کرد: خوشبختانه این جشن ها نیز به خوبی و با شور و نشاط معنوی خاصی در کشور و استان برگزار شد که این مسأله جای تقدیر و تشکر از مسؤولان برگزاری این برنامه ها دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با مهم ارزیابی‌کردن وظیفه سازمان بهزیستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ افزود: رسیدگی به امور افرادی که از وضعیت نامناسبی رنج می برند یکی از مهم‌ترین وظیفه این سازمان است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، رسیدگی به‌ محرومان را یک وظیفه انسانی و ذاتی دانست و با بیان این که بی‌تفاوتی به امور یک یک انسان‌ها کار بسیار ناشایستی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیدگی مناسب به امور محرومان و آسیب دیدگان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که بهزیستی در کشورمان وظیفه خطیری بر عهده دارد، گفت: کارهای انسان دوستانه و خداپسندانه ای که کارکنان بهزیستی انجام می دهند دارای پاداش دنیوی و اخروی بسیاری است.

وی با تأکید براین که همه تلاش ها باید در جهت کاهش ناهنجاری ها و مشکلات جامعه هدایت شود، ادامه داد: مشکلات و معضلات جامعه دل هر انسان با عاطفه ای را غمگین می کند.

امام جمعه رشت، مشکلات بشری را به دلیل عدم رعایت قوانین و قواعد زندگی دانست و ادامه داد: اگر جامعه بشری بر اساس آن چیزی که خداوند برای آنها تعیین کرده حرکت کنند هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد./950/پ202/س
ارسال نظرات