۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۸۹۹
در اهواز؛

شماره جدید ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هشتاد و دومین شماره هفته نامه ندای رسا در اهواز منتشر شد.
هشتاد و دومين شماره نشريه نداي رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هشتاد و دومین شماره هفته نامه ندای رسا به همت خبرگزاری رسا در خوزستان در اهواز منتشر شد.

براساس این گزارش، سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آبگیری سد گتوند با حضور رییس جمهور، مراسم بزرگداشت آیت الله مرتضی انصاری در اهواز، سمینار ائمه جمعه خوزستان، برگزاری اولین دوره تخصصی مکالمه عربی در مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین، مراسم کلنگ زنی مجتمع خیریه بهداشتی، درمانی امام رضا(ع) و دیدار رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان با آیت الله موسوی جزایری از مهم ترین عناوین خبری هشتاد و دومین شماره هفته نامه ندای رسا به شمار می آیند.

اخبار نماز جمعه های اهواز، کوت عبدالله و شیبان، گفت و گوی اختصاصی خبرگزاری رسا با آیت الله حیدری و حجت الاسلام سپهر، سخنرانی حجت الاسلام بلک، مدیرکل سازمان تبلیغات خوزستان در مراسم افتتاح طرح های آموزشی و تبلیغی قرآن، جلسه شورای عالی قرآن خوزستان و تألیف کتاب 4 جلدی گنجینه صالحین در خوزستان از دیگر عناوین خبری این شماره می باشند.

در بخش محتوایی این شماره زندگی نامه روحانی شهید سید کرامت الله صالحی، ساخت برنامه احلی الشهور و صلاه الجمعه در سیمای خوزستان، انتشار ویژه نامه نمازجمعه خیمه گاه انقلاب و دوماهنامه روضه در خوزستان، انتصاب دکتر پورموسوی به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور و پاسخ به شبهات مشاهده می شود.

گفتنی است هشتاد و دومین شماره هفته نامه ندای رسا در چهار صفحه تمام رنگی و با تیتراژ 5000 در استان خوزستان منتشر شد./9461/ت303/ص
ارسال نظرات