۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۹۰۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

دشمن به دنبال شبهه افکنی در خصوص روز قدس است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: دشمن می خواهد در فضاهای مجازی و غیرمجازی این شبهه را ایجاد کند که وضعیت فلسطین ارتباطی با ایران ندارد از این رو باید شبهه زدایی را در برنامه های خود قرار دهیم.
حجت الاسلام محمد صادق عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: دشمن می خواهد در فضاهای مجازی و غیرمجازی این شبهه را ایجاد کند که وضعیت فلسطین ارتباطی با ایران ندارد از این رو باید شبهه زدایی را در برنامه های خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب از مسأله فلسطین به عنوان یک مسئله مختص کشورهای عربی یاد می شد، افزود: با تدبیر امام خمینی(ره) و نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله جهانی معرفی شد.

حجت الاسلام عظیمی با بیان اینکه روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار یک موضوع عبادی سیاسی است که امام راحل(ره) تأکید ویژه ای برای برگزاری آن داشتند، تصریح کرد: باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر استفاده و سخنرانان را در خصوص شبهه زدایی آماده کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ایجاد هسته مقاومت اسلامی در کشورها از اهداف امام خمینی(ره) بود، اذعان داشت: بیداری و خیزش اسلامی در کشورهای منطقه از جمله لیبی، مصر و بحرین نتیجه تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است که شاهد گسترش آن در دیگر کشورها خواهیم بود.

وی تشکیل گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین را نتیجه دیدگاه امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: افسانه شکست ناپذیری اسرائیل پس از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب الله به پایان رسید و هم اکنون وضعیت مسلمانان با اقتدار و عزت همراه است.

عضو شورای فرهنگ عمومی خوزستان، یاد آور شد: با توجه به اینکه بخشی از مردم استان را عشایر غیور عرب می باشند و در حال حاضر شاهد موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی هستیم، تمامی دستگاه ها به ویژه صدا و سیما باید در این خصوص دقت لازم را داشته باشند چراکه نگاه به نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس در خوزستان با دیگر استان ها متفاوت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر برگزاری نمایشگاه های کتاب در زمینه دیدگاه امام(ره)، انتفاضه فلسیطن و اشغال آن، خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه باید در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همکاری لازم را داشته باشند./9455/پ202/ص
ارسال نظرات