۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۲۹۳
امام جمعه آبادان:

امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه احیا شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان اظهار داشت: برای خنثی کردن توطئه ها و ترفندهای شیطانی دشمنان باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش داد.
حجت الاسلام عبدالله محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، ظهر امروز در جمع مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم، خطبا و روحانیان شهرستان آبادان در حسینیه ثارالله این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برای خنثی کردن توطئه ها و ترفندهای شیطانی دشمنان باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش داد.

وی با بیان اینکه ستاد امر و به معروف و نهی از منکر باید در این شهرستان فعالیت چشمگیری داشته باشد اضافه کرد:دشمنان در صدد هستند افکار و اندیشه های نوجوانان و جوانان ما را تخریب کرده و به سمت فرقه های ضاله بکشانند؛ معتمدان شهری و روستاها برای هدایت و راهنمایی نسل جوان جامعه تلاش کنند و خانواده را نسبت به مسایل روز دنیا حساس نمایند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی با بیان این که مبلغان باید دین را برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین کنند و از تمام راه های تبلیغ استفاده کنند ابراز داشت: از راه های عاطفه و با زبان نرم، استدلال و برهان، امر به معروف و نهی از منکر، مناظره ، خطابه، رسانه ها، کتاب، هنرسنتی و بخشی از طریق نمایش، مباهله، دعا و شعر جوانان و نوجوانان را به راه راست هدایت کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان همچنین بر برگزاری نشست ها و مجالس قرآن ، نهج البلاغه و احکام در راستای هدایت جوانان و آشنایی با سیره پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) تاکید کرد.

وی بر همدلی و وحدت همه در راستای زنده نگه داشتن نام اسلام تاکید کرد و گفت: باید از تفرقه و جدایی پرهیز کنیم؛ در زمان حاضر دشمنان اسلام و ایران اسلامی بیش از 70 هزار شبکه ماهواره ای و اینترنتی علیه کشورمان به راه انداخته اند؛ توطئه ها و نیرنگ ها و جنگ های سخت افزاری و نرم افزاری و نیمه سخت فقط با وحدت و همدلی نقش برآب خواهد شد.

امام جمعه آبادان همچنین از خطبا و مبلغان دینی خواست جایگاه رفیع ولایت فقیه را در مجالس ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت های دینی و ملی برای مردم تبیین کنند./9455/پ202/ص
ارسال نظرات