۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰
آیت الله طبرسی:

هر‌گونه بزرگ‌نمایی مشکلات کشور‌ حرکت در مسیر‌ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید بر تقویت نقاط مثبت نظام اسلامی، تلاش برای بزرگ نمایی کردن مشکلات و برخی نقاط ضعف در کشور را بی انصافی دانست و گفت: باید نقاط ضعف در کشور را با تدبیر رفع کرد.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: همگان باید به دقت رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کنند.

وی با تأکید بر تقویت نقاط مثبت نظام اسلامی، تلاش برای بزرگ نمایی کردن مشکلات و برخی نقاط ضعف در کشور را بی انصافی دانست و خاطرنشان کرد: باید نقاط ضعف درکشور را با تدبیر رفع کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برجسته برخی نقاظ ضعف در کشور را خواست دشمن دانست و تصریح کرد: کسانی که دراین مسیر گام بر می دارند دشمن نظام هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی و مسائل دیگر باید با وحدت، همدلی و تدبیر حل شود، گفت: نباید با برجسته کردن این مسائل خواست دشمنان نظام را عملی کرد.

وی با اشاره به این که کسانی که بذر یأس و ناامیدی را در دل مردم می کارند در نظام اسلامی جایگاهی ندارند، ادامه داد: باید مردم را نسبت به وضعیت کشور و نظام امیدوار کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از یک جایگاه رفیع وعزت بین المللی برخوردار است، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام از این جایگاه رفیع نظام اسلامی عصبانی هستند و تلاش می کنند شرایط را به گونه ای دیگر جلوه دهند.

امام جمعه ساری، عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب مسیر رشد و تعالی را طی کنند.

وی با بیان این که استکبار جهانی با همه توان و سرمایه خود تلاش می کند مانع از پیشرفت نظام اسلامی در دنیا شود، گفت: اما این نظام اسلامی با تکیه بر حمایت و پشتیبانی ملت ایران هر روز مقتدرتر می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان باید توجه بیشتری نسبت به احداث این مجموعه داشته باشند، گفت: این موزه یادآور ایثاگری و دلاورمردی های فرزندان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که باید از لحظه لحظه های این ماه پر برکت نهایت استفاده را ببریم، گفت: ماه رمضان، ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است.

امام جمعه ساری با بیان این که روزه داری بستن دهان و گرسنگی نیست بلکه ترک محارم از واجبات روزه‌داری است، افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا نسل جوان بیشتر از معنویت این ماه مبارک بهره گیرند./950/پ202/س

ارسال نظرات