۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۷۷۳
آیت الله طبرسی:

متن زندگی مردم نیازمند بهره‌‌گیری از مفاهیم قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران انس با قرآن را زمینه‌ساز خنثی‌شدن هر گونه انحراف دانست و گفت: بهره‌‌گیری از مفاهیم قرآنی در متن زندگی انسان‌ها ضرورتی است که باید بیشتر به آن توجه شود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 23 مردادماه در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه استانی قرآن عترت استان که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی در جامعه تأکید کرد و افزود: انس بیشتر با مفاهیم قرآنی زمینه سعادت و تعالی انسان را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود ماه مبارک رمضان را ماه خدا و نزول قرآن دانست و خاطرنشان کرد: باید از لحظه لحظه های این ماه پر فیض وبرکت در جهت تقویت معنویت درونی نهایت بهره را گیریم.

آیت الله طبرسی با بیان این که ذهن و قلب انسان‌ها با قرآن و نماز روشن می‌شود، تصریح کرد: بهترین و مناسب‌ترین ثمره ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که باید از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای ترویج هر چه بیشتر معارف و علوم دینی استفاده کرد، ادامه داد: قرآن کریم برکت است و مأنوس شدن با قرآن کریم سربلندی و موفقیت را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید تلاش شود جوانان و نوجوانان در سنین مختلف بیش از این با قرآن مأنوس شوند و آن را در زندگی خود وارد کنند، گفت: بهره‌‌گیری از مفاهیم قرآنی در متن زندگی انسان‌ها ضرورتی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که راه فهم و عمل به دستورات قرآنی یادگیری و تلاوت مستمر این کتاب آسمانی است تا آیات الهی در جان آدمی نفوذ کند، خاطرنشان کرد: بزرگان دین ارتباط با قرآن و تلاوت آن را در شبانه روز سفارشی کرده‌اند./950/پ202/س
ارسال نظرات