۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۲۸۳۵
امام جمعه موقت اهواز:

کیفیت برخورد با اختلاس کنندگان آزمونی بزرگ برای قوه قضاییه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اظهار تأسف از وقوع اختلاس سه هزار ملیاردی در کشور تأکید کرد: چگونگی و کیفیت برخورد و مجازات متهمان در این پرونده امتحانی بزرگ برای قوه قضاییه و مجریه است.
حجت الاسلام سيد ابوالحسن حسن زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، رعایت تقوا را مهم‌ترین عامل خوشبختی انسان در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: ‌رعایت‌نکردن تقوای الهی سبب ایجاد کدورت در خانواده‌ها و در نهایت سبب انجام طلاق که منفورترین کارها نزد خدا است، می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز به 31 شهریور‌ماه سالروز حمله رژیم بعثی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تبیین صحیح ماهیت جنگ و بیان وضعیت ایران در آن زمان از مهم‌ترین وظایف بزرگان و بازماندگان دوران دفاع مقدس نسبت به آشنایی جوانان با شرایط و اوضاع 8 سال جنگ تحمیلی است.

حجت الاسلام حسن‌زاده با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: حوزه‌های علمیه مهم‌ترین مرکز تربیت نسل جوان در کشور و محلی جهت پرورش نیروهایی جهت مقابله با شبهات در جامعه است.

وی بحث علم و تزکیه را دو عنصر مهم در رسیدن انسان به درجات عالی برشمرد و خاطرنشان کرد: دو عنصر علم و تزکیه که در دین اسلام همواره بر آن تأکید شده نشان از اهمیت آن را در دین اسلام بازگو می‌کند.

حجت الاسلام حسن‌زاده در ادامه خطبه دوم به حقارت رژیم اسرائیل در چند روز اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: انقلابیون مصر با حمله به سفارت اسرائیل در این کشور آنجا را به تصرف خود در آورده و در اردن نیز سفیر و دیگر اعضای رژیم اسرائیل پا به فرار گذاشتند که این‌ها همه نشان از تحقق وعده‌های الهی است.

حجت الاسلام حسن زاده تأکید کرد: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل روز به روز در حال ضعیف شدن است که امیدواریم‌ در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی آن و ذلت تمامی مستکبران در جهان خواهیم بود.

وی اجرای رزمایش فدائیان ولایت را نقطه زرینی دیگر در کارنامه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: همه مراحل این رزمایش به دست توانمند متخصصان بومی میهن اسلامی به اجرا در‌آمد که جا دارد از همه عزیزان در نیروی هوایی تقدیر و تشکر را به عمل آورم.

امام جمعه موقت اهواز با اظهار تأسف از وقوع اختلاس سه هزار میلیاردی در کشور تأکید کرد: چگونگی و کیفیت برخورد و مجازات متهمان در این پرونده امتحانی بزرگ برای قوه قضاییه و مجریه است.

حجت الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: در این هنگام که اختلاسی با رقم سه هزار ملیارد صورت گرفته زمان اجرای شعار عدالتی است که دولت نهم و دهم همواره از آن دم می‌زد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از سربازان گمنام در وزارت اطلاعات که موفق به کشف اختلاس سه هزار ملیاردی در خوزستان شدند، خاطرنشان کرد: خوشحالی و رضایت مردم زمانی کاملا محقق خواهد شد که متهمان این پرونده بدون هیچ چشم‌داشتی به سزای اعمال خود برسند./9464/پ201/س
ارسال نظرات