۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲
رییس جمهور:

اندیشه تبعیت از ولایت تکلیف ما در همه عرصه ها است

خبرگزاری رسا ـ احمدی نژاد در جمع ایثارگران استان اردبیل گفت: تنها راه کمال و سعادت انسان ‌ها تبعیت از راه ولایت و امامت است، این اندیشه تکلیف ما را در حوزه‌های مختلف تعیین کرده است.
دکتر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، دکتر محمود احمدی ‌نژاد، رییس جمهور کشورمان ظهر امروز در جمع ایثارگران استان اردبیل در تالار فدک این شهر اظهار داشت: مقصد نهایی تمام بشریت، تحقق آرزوی پیامبران، انبیای الهی و اهل بیت‌(ع) است، همگان باید برای رسیدن به نقطه‌ مشترک و جامعه وحدانی تلاش کنیم.

رییس جمهور با بیان این‌که خلقت عالم برای رسیدن به نقطه آرمانی و هدف بعثت پیامبر اسلام(ص) بوده است، گفت: تنها راه کمال و سعادت انسان ‌ها تبعیت از راه ولایت و امامت است، این اندیشه تکلیف ما را در حوزه‌های مختلف تعیین کرده است.

وی با تاکید بر این‌که یا ولایت‌مداری نظام اسلامی به جامعه آرمانی و مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: اگر قدر لحظات و ثانیه‌های عمر خود را ندانیم بهترین ایام برای خدمتگزاری و ماندگاری به سرعت از دست رفته و یک ملت نمی‌تواند تاریخ و آینده خود را بسازد.

احمدی نژاد بی عدالتی، اهانت، سرکوب‌، تبعیض و بی معرفتی را از دغدغه‌های امروز بشر برای رسیدن به جامعه آرمانی دانست و اظهار داشت: اگر بشر امروز به اصل حقیقی اسلام و آموزه های دینی پی برده باشد، دیگر تمایلی به انجام ربا در نظام اقتصادی و یا اختلاس و دزدی و غارت بیت‌المال نخواهد داشت.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود گفت: ملت ایران با سرنگونی رژیم طاغوت به اراده شکست‌ناپذیری استکبار پایان داد و تلاش کرد فاصله پنجاه سال عقب‌ماندگی معاصر را با تکیه بر منبع لایزال الهی و همت و حمیت برطرف کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در مقابله با رشد و تعالی ایران اسلامی اظهار داشت: امروز همه شیاطین بسیج شده‌ اند تا نگذارند ایران اسلامی ساخته شود، چراکه ساخته شدن ایران به ضرر آنهاست و نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

احمدی نژاد تخریب چهره واقعی اسلام را از دیگر ترفندهای دشمنان در مقابله با آرمان اسلامی دانست و گفت: دشمن با معرفی فرهنگ ناب اسلامی از زبان گروه‌های تند‌رو و مصرف ‌گذشته تلاش می‌کند تا به فرهنگ توحید، عدالت، ولایت و امامت ضربه وارد کند./935/پ202/س
ارسال نظرات