۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۱۷۶
مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت:

تعامل حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش مقطعی نباشد

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت گفت: تعامل حوزه و مدارس در سال های گذشته با نتایج مطلوبی همراه بوده که بایستی مصوبات کمیته همکاری این دو نهاد به صورت کاربردی و عملیاتی به مرحله اجرا برسد.
حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام عبدالله حسنی، مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت، امروز در جمع مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: هم اندیشی، همکاری و تعامل حوزه های علمیه و آموزش و پرورش نباید به ایام خاصی از سال و به صورت مقطعی دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد: تعامل حوزه و مدارس در سال های گذشته با نتایج مطلوبی همراه بوده که بایستی مصوبات کمیته همکاری این دو نهاد به صورت کاربردی و عملیاتی به مرحله اجرا برسد.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت با تاکید بر این‌که حضور معنوی روحانیت در مدارس، بازخوردهای تربیتی و فرهنگی مطلوبی در پی داشته است، گفت: هم اندیشی حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در مسائل تربیتی بسیاری از معضلات و ناهنجاری اخلاقی و اجتماعی را کاهش خواهد داد.

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مدیران در خدمتگزاری به مردم باید صادق و بی‌ریا و صبور باشند، اظهار داشت: یکی از بهترین امت رسول ‌الله کارگزاران یک نظام هستند که می ‌توانند اسباب گشایش گرفتاری ‌ها و کارهای مردم را با سعه‌صدر و بصیرت کامل فراهم آورند.

وی با تاکید بر راست‌گویی و صدق در عمل از سوی کارگزاران نظام اسلامی گفت: حسن خلق از دیگر ویژگی‌های یک مدیر موفق است، چرا که نبی مکرم اسلام‌(ص) ‌با هدف ارتقای اخلاق و اصول و مبانی آن توانست به کمال برسد و جامعه را از گمراهی و جهالت نجات دهد.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت ادامه داد: مدیری موفق است که بتواند همه این ویژگی‌ها را اعم از صدق سخن، امانت‌داری، وفای به عهد، حسن خلق و عقل و بصیرت کامل را در خود جمع کرده و در مسیر شایسته مدیریت اسلامی گام بردارد./935/پ202/س
ارسال نظرات