۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۳۳۴
آیت الله طبرسی:

ولایتمداری، گنجینه بزرگ عزتمندی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، ولایتمداری را گنجینه بزرگ عزتمندی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر حضور رزمندگان در دفاع از کشور نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی امروز در انتظار مردم و انقلاب بود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران شب گذشته، در یادواره شهدای دهستان استخرپشت در حسینیه حضرت فاطمه(س) روستای استخرپشت نکا افزود: عزت و آبروی ایران اسلامی مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است.

وی، هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و شهادت مردان و زنان انقلاب خواند و اظهار داشت: دشمنان از فرهنگ شهادت می هراسند و می خواهند ارزش ها و شعایر دینی را در جامعه کمرنگ کنند که باید با افزایش اعتقادات و ارزش های دینی مانع دست یابی به این مسائل شویم.

آیت الله طبرسی، برگزاری مراسم باشکوه یادواره های شهدا را از راه های پاسداشت آنان دانست و بیان داشت: احیا، ترویج، اثرگذاری و گسترش فرهنگ شهدا از آثار برگزاری یادواره های شهدا است.

امام جمعه ساری، اقتدار جهانی امروز ایران را مدیون فرهنگ دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: اگر حضور رزمندگان در دفاع از کشور نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی امروز در انتظار مردم و انقلاب بود.

آیت الله طبرسی ادامه داد: نسل جوان و آیندگان باید از ایثارگری های شهیدانی که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی افتخار آفریدند و با خون خود عزت، عظمت و امنیت را به ارمغان آوردند آگاهی یافته و از آنان درس های زیادی بیاموزند.

وی با بیان این که عزتمندی ما و استقلال امروز ما در گرو جان برکفی رزمندگان و شهدایی است که از خود گذشتند تا ما بمانیم، گفت: ثمره دفاع، شهادت است و در هر دفاع از مملکت باید شهادت باشد تا دفاع معنا یابد و عزتمند و آرامش بخش شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ولایتمداری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مخلص و ولایت‌مدار ما در زمان جنگ توانستند با دفاع از خاک کشور سرنوشت انقلاب را رقم و پایه‌های نظام را مستحکم کنند.

آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی مظلومان سراسر جهان با الگو برداری از نظام الهی کشورمان انجام شده و ما باید قدردان ولایت فقیه و شهدا و امام راحل در استقرار و استمرار این نظام باشیم.

وی گفت: با درس گرفتن از راه و هدف شهدا می‌توانیم همه مشکلات را از پیش رو برداریم و در این باره باید همه با هم برای برداشتن مشکلات گام برداریم./950/پ202/س
ارسال نظرات