۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۹۴۴
حزب الله لبنان:

جنایات پیوسته صهیونیست ها علیه مقدسات نشانگر نژادپرستی آنهاست

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان جنایت جدید شهرک نشینان صهیونیستی در به آتش کشیدن مسجدی در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته در واکنش به جنایت جدید شهرک نشینان صهیونیستی در به آتش کشیدن یک مسجد در منطقه طوبا زنغریا در کرانه باختری، این اقدام آنها که همراه با قرآن سوزی و زیر پا گذاشتن حرمت مسجد و نوشتن شعارهای صهیونیستی بر دیوارهای آن بود را نشانگر سرشت نژاد پرستانه اشغالگران سرزمین فلسطین دانست.

این بیانیه با اشاره به گسترش تجاوزگری های اشغالگران صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین اشغالی در سایه سکوت کامل مدعیان حقوق بشر در جهان، افزود: این اقدام شهرک نشین های صهیونیستی نشان می دهد که آنها هیچ گونه ترسی از مجازات ندارند؛ چراکه رژیم اشغالگر قدس از آنها حمایت و حتی آنها را به ارتکاب بیشتر چنین اقدام هایی تشویق می کند.

حزب الله لبنان مسجد سوزی و قرآن سوزی در روستای طوبا در الخلیل را محکوم کرد و گفت: جنایات روز افزون صهیونیست ها علیه مساجد و دیگر مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین اشغالی، آینده خطرناکی را برای دیگر مقدسات از جمله مسجد الاقصی در سایه سکوت نهادهای بین المللی که به اصطلاح عهده دار حمایت از کشورهای تحت اشغال و مقدسات آنها هستند را رقم خواهد زد.

این بیانیه با اشاره به سکوت کامل اعراب و شانه خالی کردن آنها از بار مسؤولیت خود در قبال ملت مظلوم فلسطین که با تجاوزگری های پیوسته صهیونیست ها دست و پنجه نرم می کنند، همه نیروها و گروه های امت اسلام را به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در مبارزه با اشغالگری تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین و رهایی مقدسات از چنگال ظلم و ستم صهیونیستی ها فراخواند.

گفتنی است که شهرک نشین های صهیونیستی، روز گذشته در ادامه هتاکی به مقدسات اسلامی در سرزمین اشغالی فلسطین، مسجدی در یکی از روستاهای الخلیل در کرانه باختری را به آتش کشیدند و به هتک حرمت قرآن کریم پرداختند که این اقدام با خشم شدید ساکنان این روستا روبرو شد، اما نظامیان صهیونیست با دفاع از اقدام شهرک نشینان صهیونیست به سرکوب مردم این روستا پرداختند./981/ب902/گ
ارسال نظرات