۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۱۶۰

عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری همایش منطقه ای مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در اهواز و اعزام کاروان زیارتی حافظان قرآن کریم شهرستان امیدیه به قم از مهم ترین عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان است.
عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، برگزاری همایش منطقه ای مسؤولان ستادبازسازی عتبات عالیات کشور، اعزام کاروان زیارتی حافظان قرآن کریم شهرستان امیدیه به قم، اعزام 80 نفر از مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی بهبهان به مشهد مقدس و شرکت دانش آموزان دختر خوزستان در مسابقه کتابخوانی پرنیان عصمت عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان است.

همایش منطقه ای مسؤولان ستادبازسازی عتبات عالیات کشور در اهواز برگزار می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش منطقه ای مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استانهای خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویر احمد و چهارمحال بختیاری با حضور مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات مرکز و همچنین مسؤولان استان ها برگزار می‌شود. این همایش هفدهم مهر ماه از ساعت 8 صبح در سالن همایش ملی حفاری استان خوزستان برگزار خواهد شد.

اعزام کاروان زیارتی حافظان قرآن کریم شهرستان امیدیه به قم
حجت الاسلام رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه از اعزام 35 نفر از خواهران حافظ قرآن کریم به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در دهه کرامت خبر داد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه گفت: این گروه از خواهران به مدت سه سال در کلاس های حفظ قرآن کریم شرکت داشته که جهت تشویق و ترغیب آن ها اردوی زیارتی قم به مدت 4 روز برای آنها تدارک دیده شده است.

اعزام 80 نفر از مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی بهبهان به مشهد مقدس
حمید برازش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان از اعزام 80 نفر از مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی بهبهان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این گروه 80 نفره، نمایندگان جامعه فرهنگی شهرستان هستند که جهت حضور در مراسم میلاد حضرت ثامن الحجج (ع ) عازم مشهد می‌شوند.
برازش تصریح کرد : این کاروان از دوازدهم تا بیستم مهرماه به مدت 8 روز به مشهد اعزام می شوند و امیدواریم که این گروه پیام رسانان خوبی برای شهر دارالمومنین بهبهان باشند.


شرکت دانش آموزان دختر خوزستان از مسابقه کتابخوانی پرنیان عصمت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مریم حیدریان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در همایش استانی رایحه عفاف و آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه کتابخوانی پرنیان عصمت که با حضور مدیران استانی و جمع کثیری از دانش آموزان استان خوزستان در اهواز برگزار شد، گفت:‌ برجسته کردن ارزش متعالی عفاف و حجاب، حرکت در جهت ارتقای کرامت انسانی زنان است.
وی افزود: دومین جشنواره فرهنگی هنری پرنیان عصمت که با نگاه نو اندیش بسیاری از دست اندرکاران و مدیران فرهنگی استان تحقق یافت، یکی از بزرگترین افتخارات خود را در طرح بزرگ و جامع مسابقه کتابخوانی پرنیان عصمت به منصه ظهور رساند.
حیدریان خاطرنشان کرد: این طرح که با مشارکت فعال سازمان آموزش و پرورش استان به انجام رسید، زمینه بهره مندی بیش از 36 هزار دانش آموز دختر از سراسر استان را از آموزه های کتاب ارزشمند برای ریحانه فراهم ساخت./9464/پ202/ع

ارسال نظرات