۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۵۷۸
فرمانده سپاه خوزستان:

وهابیت از هر ابزاری برای تبلیغ افکار منحرف خود استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه خوزستان پایبندی مردم به ولایت فقیه را خاری در چشم دشمنان دانست و اظهار داشت: این امر سبب شده تا دشمن از راه های گوناگون برای سست کردن اعتقادات مردم تلاش کند.
سردار شاهوار پور
جانشين فرماندهي سپاه وليعصر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در مجمع ‌عالی بسیج اقشار و مستضعفین سپاه حضرت ولی ‌عصر(عج) خوزستان، اظهار داشت: ‌تشکیل مجمع عالی بسیج اقشار در سطح کشور یکی از تدابیر بسیار خوب سازمان بسیج مستضعفین بوده که در چند سال اخیر این حلقه به خوبی در ارگان‌ها و سازمان‌های استان در حال به فعالیت است.

این مقام مسؤول بیان داشت: بسیج در چند سال اخیر روند رو به رشدی در سطح کشور و به ویژه در خوزستان داشته و بر اساس توصیه‌های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز به روز در حال نهادینه شدن است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با بیان این که خوزستان یکی از وسیع ترین استان های کشور است، تصریح کرد: خوشبختانه این استان روز به روز در حال پیشرفت و تکامل است به طوری که 9 رودخانه کوچک و بزرگ و 15 سد مخزنی در این استان وجود دارد.

سردار شاهوار پور، در ادامه سخنان خود گفت: استان خوزستان 23 هزار شهید تقدیم نظام کرده که از این تعداد 186 نفر شهید روحانی بوده و بهنام محمدی اولین شهید دانش آموز و فریده فرحانیان نیز اولین شهید محوری جنگ تحمیلی به حساب می‌آیند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های بی‌شمار این استان در سطح کشور و از طرفی مرزی بودن آن سبب می شود تا خوزستان با تهدیدات بی‌شماری مواجه شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: خوشبختانه 99 درصد مردم خوزستان شیعه و تنها یک درصد جزو مذاهب دیگر هستند و این مزیتی است که این استان را از نظر فرهنگی از دیگر استان‌ها متمایز کرده؛ از این رو مورد هجمه سنگین دشمنان قرار گرفته است.

سردار شاهوار پور با بیان این که یکی از تهدیدات مهم در بخش فرهنگی، فعالیت فرقه ضاله وهابیت از طریق شبکه های ماهواره ای است، تصریح کرد: در خارج از مرزهای ایران ترویج عقاید وهابیت از طریق ماهواره و اینترنت به شدت انجام می‌شود؛ از این رو روحانیان باید به عنوان مهمترین و فعال ترین قشر فرهنگی جامعه با این گونه اقدامات دشمن مقابله و مبارزه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بالا بودن نرخ بیکاری در برخی از شهرهای خوزستان سبب بروز مشکل در اقتصاد این استان می‌شود که باید این مشکل هر چه سریع‌تر از سوی مراجع و مسؤولان مربوطه پی‌گیری و برطرف شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به مشکلات سیاسی استان گفت: آسیب‌های سیاسی که از فعالیت بعضی احزاب در این استان به جا مانده، یکی دیگر از مشکلات است که تأثیر زیادی بر روی افکار عمومی دارد.

این مقام مسؤول یادآور شد: پایبندی مردم ولایت مدار خوزستان به ایمان، یکی از مزیت های بزرگ این استان بوده و دلیل بر اثبات این مسأله، حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی ها و صحنه های عمومی جامعه همچون انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از اقدامات شایان و چشمگیر بسیج اقشار به ویژه در بخش سازندگی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم حضور بسیج را در میان خود احساس کرده و با استفاده هدفمند از امکانات و مراکز علمی بسیج در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند./9465/پ203/ع

ارسال نظرات