۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۷۱۲
آیت الله حیدری:

ترویج فرهنگ اسلامی و انسانی اساس کار رسانه ها باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه جشنواره شهر و رسانه به ضرورت ترویج فرهنگ الهی، اسلامی و انسانی تأکید کرد.
آيت الله حيدري در همايش تجليل از خبرنگاران


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در اختتامیه دومین جشنواره شهر و رسانه اهواز اظهار داشت: ترویج فرهنگ الهی، اسلامی و انسانی اساس کار رسانه باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خبرنگاران باید در زمینه فرهنگ‌سازی متعالی شهری خدمت کنند، ابراز داشت: شهر چه در متن و چه در حاشیه از یک سری فرهنگ‌های غلط رنج می‌برد که مستلزم این که با منطقی استوار و قوی آن را تعدیل کرد.

سرانگشت خالق اثر رسانه ای باید نشانه حرف خدا باشد
وی با تأکید بر این که سرانگشت خالق اثر رسانه ای باید نشانه حرف خدا باشد، خاطرنشان کرد: شخصی که اثرش نشانه آرمان‌های خدا باشد شایسته تکریم است؛ مطبوعاتی که واقعیت‌های جامعه را بی‌پرده و صریح بیان می‌کنند شایسته تکریم هستند چرا که کار آن‌ها کار الهی است و در گرو اصلاح جامعه هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که باید خط قرمزها را متوجه شویم و بدون تعارف آن‌که شایسته تکریم است را تکریم کنیم، بیان داشت: تکریم از صاحب رسانه امری ستودنی و لازم است اما باید برای تکریم، تجلیل و احترام به خبرنگاران و رسان ها میزان و معیار خاصی داشته باشیم.

یادآور می شود، حجت الاسلام سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، منصور کتانباف، شهردار اهواز و عمران حیدری، مدیر کل صدا و سیمای خوزستان از دیگر سخنرانان مراسم اختتامیه دومین جشنواره شهر ورسانه اهواز بودند همچنین در پایان از نفرات برتر عرصه های خبر، گزارش، مقاله و گزارش تصویری تقدیر به عمل آمد./9463 /د103/ع

ارسال نظرات