۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۱۲۸
مسؤول ستاد طرح معراج اهواز اعلام کرد؛

نیاز بیش از350 مدرسه در اهواز به مبلغ روحانی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد طرح معراج اهواز با بیان این که 448 مدرسه در اهواز مدرسه وجود دارد، ابراز داشت: از این بین ستاد طرح معراج توانسته، 95 مبلّغ به مدارس اعزام کند و حدود 353 مدرسه دیگر نیازمند مبلّغ هستند.
حجت الاسلام قرباني، مسؤول طرح معراج اهواز
حجت الاسلام علیرضا قربانی، مسؤول ستاد طرح معراج اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به فعالیت های این طرح در مدارس آموزش و پرورش شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: مربی مباحث دینی، پاسخ دادن به سؤالات دانش آموزان، اجرای همایش ها ویژه معلمان و خانواده ها از جمله فعالیت های مبلّغان در مدارس است.

وی با بیان این که 448 مدرسه در اهواز مدرسه وجود دارد، ابراز داشت: از این بین این ستاد توانسته است 95 مبلّغ به مدارس اعزام کند و حدود 353 مدرسه دیگر نیازمند مبلّغ هستند.

حجت الاسلام قربانی، کثرت شغلی در میان مبلّغان طرح معراج را یکی از عمده ترین محدودیت فعالیت تبلیغی در مدارس دانست و افزود: اگر تمامی طلاب واجد الشرایط حوزه های علمیه اهواز بخواهند در این طرح حضور یابند بازهم کل مدارس آموزش و پرورش را پوشش نخواهیم کرد.

نماز و روابط میان دختر و پسر از بیشترین سؤالات دانش آموزان است

مسؤول ستاد طرح معراج اهواز به پرسش های دانش آموزان اشاره کرد و گفت: بر اساس تحقیقات میدانی و نمودارهای موجود، نماز و روابط میان دختر و پسر از بیشترین سؤالات دانش آموزان است.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه های ستاد طرح معراج جهت ساماندهی مبلّغان، اظهار داشت: برگزاری همایش آموزشی در هر ماه برای ارائه راهکارها و روش های تبلیغی و توزیع بسته های آموزشی میان مبلّغان از جمله برنامه های این ستاد می باشند.

حجت الاسلام قربانی با تأکید بر گسترش طرح معراج، خاطر نشان ساخت: توسعه و رشد این طرح مستلزم تربیت مبلّغ است که امیدواریم طلاب با احساس تکلیف، وقتی را برای تبلیغ در مدارس اختصاص دهند./9463/ت303/ص
ارسال نظرات