۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱

نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال، بهمن ماه امسال در اردبیل خبر داد.
نمايشگاه نمايشگاه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، منصور شرفی، فرهنگ سازی و جریان سازی برای ایجاد و توسعه محتوای رسانه های دیجیتالی منطبق بر فرهنگ اسلامی، ایجاد زمینه و بستر رقابت بین تولید کنندگان محصولات دیجیتال فرهنگی جهت بالندگی و رونق بخشی به بازار داخلی، مهیا کردن فضا برای همدلی و هم افزایی میان پدیدآورندگان آثار در حوزه رسانه های دیجیتال، حمایت از مراکز، مؤسسه ها و شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات دیجیتال فرهنگی و هنری و در دسترس عموم قرار دادن تولیدات آثار دیجیتال فرهنگی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در حاشیه نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی به منظور استفاده صحیح از محصولات رایانه ای و تاثیر آن بر گروه های سنی مختلف، تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر شرکت های معتبر تولید کننده محصولات و نرم افزارهای رایانه ای، خبرگزار ی های فعال، سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجاز نیز در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت، اظهار داشت: در نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان اردبیل ،نرم افزارها و محصولات فرهنگی- هنری رایانه ای با تخفیف ویژه به شهروندان عرضه می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب رسانه ها و دستگاه های فرهنگی برای پوشش این رویداد کشوری افزود: نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال رویداد بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

شرفی اظهار کرد: به منظور حمایت از غرفه داران و دانش آموزان، دانشجویان و محققان ، بن خرید محصولات فرهنگی در محل نمایشگاه، بین آنان توزیع خواهد شد./935/د102/ص
ارسال نظرات