۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۳۶۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بیداری اسلامی در خاورمیانه محصول ترویج فرهنگ جهانی غدیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیداری امروز در خاورمیانه را محصول ترویج فرهنگ جهانی غدیر دانست و خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ناب غدیر سبب وحدت و همدلی امت اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت فرا رسیدن دهه غدیر، گفت: عید غدیر دریایی از معارف است که باید مفاهیم عمیق، الهی و انسان ساز این رخداد ماندگار بیش از پیش به جامعه به ویژه به نسل جوان معرفی شود.

وی، ترویج فرهنگ غدیر را رمز برتری اسلام در برابر همه توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب دانست و با بیان این که ترویج فرهنگ غدیر ضامن اسلام بوده به عنوان بزرگ‌ترین سد در مقابل فتنه‌های دشمنان محسوب می‌شود، تصریح کرد: درس‌‌ها و عبرت‌های فراوانی در واقعه غدیر نهفته است که فراگیری این درس‌ها ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه سخنان خود بیداری امروز در خاورمیانه را محصول ترویج فرهنگ جهانی غدیر دانست و خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ناب غدیر سبب وحدت و همدلی امت اسلامی خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، فهم و درک مناسب فرهنگ غدیر را سبب حاکمیت و مدیریت ناب مبتنی بر ولایت فقیه در جهان دانست و بیان داشت: حرکت در این مسیر سبب برپا شدن حکومت عدل در جهان خواهد شد.

امام جمعه بهشهر، غدیر را  آینه تمام نمای اسلام ناب عنوان کرد و با بیان این که غدیر، بزرگداشت مبنای اساسی و استوار اسلام و ثمره نبوت پیامبر اکرم (ص) است، تصریح کرد: امروز با برخورداری از پشتو انه غدیر این نظام اسلامی رشد و تعالی پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه سخنان خود بیان داشت: واقعه غدیر حادثه ای است تاریخی و یک رخداد ساده محسوب نمی شود، بلکه چشمه و پیام جاودانه ای است که تا پایان هستی می جوشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان از راه های گوناگون به دنبال کاهش اثرگذاری فرهنگ غدیر بوده و هستند که باید با انجام برنامه های فرهنگی عمیق و اثرگذار اقدامات شوم آنان را ناکام کرد، ادامه داد: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد شیعیان جهان است که جشن ها و مراسم این روز باید بسیار باشکوه برگزار شود.

وی گفت: در این روز بزرگ اعمال زیادی سفارش و تاکید شده است که همه باید تلاش کنند تا نهایت بهره را از این روز ببرند./950/ت302/ص
ارسال نظرات