۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۴۶۲
آیت الله علوی گرگانی:

هستی شیعیان با محبت اهل بیت گره خورده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه حیات و ممات شیعیان با محبت و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عجین شده و گره خورده است، ولایت را بزرگ ترین نعمت خدا عنوان کرد.
آيت الله علوي گرگاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علوی گرگانی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم روز چهارشنبه در دیدار شماری از کارکنان و فرماندهان انتظامی سراسر کشور شرکت کننده در طرح تعالی بصیرت، با تبریک عید سعید غدیرخم، ولایت را بزرگ ترین نعمت الهی عنوان کرد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه شیعیان پیروی از امام علی و دیگر ائمه اطهار(ع) را افتخاری بزرگ برای خود می دانند، خاطرنشان کرد: حیات و ممات شیعیان با ولایت و محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عجین شده و گره خورده است.

وی افزود: دهه ولایت فرصتی مناسب برای ابراز ارادت به ائمه اطهار و امام علی(ع) است، از این رو باید این فرصت را قدر دانسته و با انجام درست وظایف و تکالیف در مسیری که مورد رضایت آن بزرگواران است قدم برداریم.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایاتی به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تاکید کرد: اگر انسان آرزوها و آمال زیادی داشته باشد از یاد خدا غافل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید بدانیم هرچه در اختیار داریم نعمت خدا است و از خود چیزی نداریم، اظهار داشت: انسانی که به خود مغرور شود به یقین ضربه خورده و دچار سقوط و انحراف خواهد شد.

آیت الله علوی گرگانی در پایان با اشاره به جایگاه برجسته نظام مقدس اسلامی ایران، وظیفه نیروهای انتظامی را مهم ارزیابی و با قدردانی از فعالیت های آنان در جهت برقراری نظم و امنیت در کشور، تاکید کرد: همه باید با تبعیت از ولایت دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم. /924/پ203/ع

ارسال نظرات