۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۶۵۳۱
امام جمعه اندیمشک:

اقتدار ایران به برکت خون های هدیه شده جوانان آسمانی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، اقتدار ایران در عرصه های گوناگون را به برکت خون های هدیه شده جوانان آسمانی ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان با برنامه ریزی ها و صرف دارایی و توان خود و جمع کردن ابزار فکری و تفکر خودشان علیه اسلام و ارزش های معنوی آن قد علم کرده و در این زمینه افرادی با جانفشانی و دفاع از این ارزش ها به نحو بسیار ارزشمندی با آنها مقابله کردند.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در یادواره پاسدار شهید مجتبی بابایی زاده، اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون های ریخته شده شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس است.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر این که «شهادت یک مکتب است»، اشاره کرد و گفت: شهیدان والا مقام ایران زمین با فرا گیری این مکتب به این درجه از عرفان رسیده که در نهایت به پیشگاه خداوند منان نایل شدند.

استاد حوزه علمیه، با اشاره به اقدام ها و توطئه های دشمنان در خصوص منحرف کردن جوانان و نوجوانان از آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: دشمنان با برنامه ریزی ها و صرف دارایی و توان خود و جمع کردن ابزار فکری و تفکر خودشان علیه اسلام و ارزش های معنوی آن قد علم کرده و در این زمینه افرادی با جانفشانی و دفاع از این ارزش ها به نحو بسیار ارزشمندی با آنها مقابله کردند و این افراد امروز در زمره شهیدان، جانبازان و ایثارگران از جایگاه والایی برخوردارند.

حجت الاسلام خدامی، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه شهدا با تربیت اسلامی خویش استقامت و ثبات قدم را به ارمغان آوردند، افزود: شهدا انتخاب شدگان خداوند در روی زمین بوده که این مقام، یک مقام معمولی نیست.

قابل ذکر است، در این آیین که جمعی از مسوولان شهرستان اندیمشک و اقشار مختلف مردم حضور داشتند با ذکر صلوات و قرائت قرآن یاد و خاطره شهید بابایی زاده گرامی داشته شد.

گفتنی است، شهید مجتبی بابایی زاده در شهریور ماه سال جاری در مصاف با گروهک تروریستی پژاک در منطقه بانه به درجه رفیع شهادت نایل شد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات