۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۷۳۳

انتقاد مبلغ کویتی از دوگانگی تصمیم غرب در قبال فناوری هسته ای ایران

خبرگزاری رسا ـ خطیب عرب زبان کویتی بیان داشت: چرا رژیم صهیونیستی بیش از دویست بمب اتمی دارد، اما اگر کشور ایران بخواهد انرژی صلح آمیز هسته‌ای داشته باشد، جهان را زیر رو می کنند.
حجت الاسلام فالي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد باقر فالی، مبلّغ حوزوی، شب گذشته در جشن بزرگ دهه ولایت شهر حمیدیه، با بیان این که در جهان یا قانون انسانی و عقلی حاکم است و یا قانون الهی، بیان داشت: در قانون وضعی انسانی، احتمال خطا و اشتباه موجود است اما در قانون الهی چنین چیزی امکان نیست.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران براساس قانون الهی و اسلامی دایر است، خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی، کشوری است که به برکت قرآن کریم و اهل بیت(ع)، امن، پاک و مستقر است و ملت آن با تمام آسودگی زندگی خود را می گذرانند.

حجت الاسلام فالی به ناامنی موجود در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران، سرزمین حضرت مهدی(عج)، موعود آخرالزمان مسلمانان است.

خطیب عرب زبان کویتی با اشاره به وضعیت کنونی جهان و تسلط رژیم صهیونیستی بر کشورها، تصریح کرد: چرا سه میلیون یهودی بر میلیادرها انسان حکومت می کنند و هیچ کس نمی تواند جلوی آنها بایستد، اما امروز جمهوری اسلامی ایران به قدری قدرتمند شده است که اگر چیزی بگوید، جهان را زیر رو می کند.

مبلغ حوزوی ادامه داد: چرا رژیم صهیونیستی بیش از دویست بمب اتمی دارد، اما اگر کشور ایران بخواهد انرژی صلح آمیزاتمی داشته باشد آن هم برای انجام کارهای علمی، جهان را زیر رو می کنند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: انشاء الله امروزه به برکت بیداری اسلامی و بیداری جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی منزوی و دنیا با قانون الهی و اسلامی اداره شود./946/پ203/ص
ارسال نظرات