۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۵۴۳

برگزاری دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دهمین و یازدهمین دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) ویژه بیش از چهارصد نفر از فرهنگیان آموزش و پرورش استان خوزستان در حال برگزار ی است.
افتتاحيه اولين دوره آموزشي مرزباني از مکتب اهل بيت در اهواز
حجت الاسلام محمد دبیری فرد، کارشناس فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دهمین و یازدهمین دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) ویژه بیش از چهارصد نفر از معلمان، مدیران و معاونان اداره آموزش و پرورش شهر هویزه و رامشیر استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان این که این دوره ها در دو روز پنج شنبه و جمعه در هر شهر در حال برگزاری است، ابراز داشت: این دوره ها از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان برگزار می‌شود.

این کارشناس فرهنگی با بیان این که فرهنگیان جامعه یکی از مخاطبان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه هستند، اظهار داشت: طی برنامه ریزی بلند مدت، این دفتر در حال برگزاری دوره های مرزبانی از مکتب اهل بیت ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش است.

وی با بیان این که محتوای این دوره ها نقد وهابیت است، تصریح کرد: حجت الاسلام سعیدی، استاد حوزه علمیه قم، به عنوان سخنران دوره شهر رامشیر و حجت الاسلام صالحی استاد حوزه علمیه قم نیز به عنوان سخنران دوره شهر هویزه هستند./9463/پ202/س

ارسال نظرات