۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۰۴۹
با حضور آیت الله حیدری صورت می‌گیرد؛

پاسخ گویی به شبهات اعتقادی در سیمای خوزستان

خبرگزاری رسا ـ پاسخ گویی به شبهات اعتقادی در برنامه مدرسه الطف سیمای خوزستان با حضور آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری در حال برگزاری است.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برنامه مدرسه الطف ویژه ماه محرم سیمای مرکز خوزستان با محوریت پاسخ گویی به شبهات اعتقادی درباره واقعه عاشوراء با حضور آیت الله محسن حیدری، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خوزستان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، برنامه مدرسه الطف به مدت 13 شب به زبان عربی ویژه ماه محرم الحرام در حال برگزاری است.

آیت الله حیدری، استاد حوزه و دانشگاه در این برنامه به تفسیر خطبه های امام حسین(ع)، ویژگی های یاران سیدالشهداء(ع) و پاسخ گویی به پرسش های مخاطبان به مدت 45 دقیقه می باشد.

وی دراین برنامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و الگوگیری از نهضت عاشورایی، گفت: مصادف بودن قیام 15 خردادماه سال 42 با ماه محرم الحرام، دستگیری امام خمینی(ره) و کشتار مدرسه فیضیه و همچنین شعار مردم در خیابان ها به نام « غم گشته کربلا فیضیه کشتارگاه الله اکبر خمینی رهبر » را نشان از الگوگرفتن انقلاب اسلامی ایران ازقیام عاشورایی است.

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری به هفته بسیج و تقارن آن با اوایل ماه محرم اشاره کرد و افزود: بسیجیان با لبیک به ندای امام خمینی(ره) و حضور در جبهه های جنگ، تالیتلو اصحاب امام حسین(ع) شدند.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که امروزه بیداری اسلامی در منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان ساخت: بی شک می توان گفت که بیداری اسلامی در کشورهای عربی الگوگیری از همان نهضت عاشورایی امام حسین(ع) بر ضد ظلم و استبداد امویان است.

یادآور می شود، برنامه مدرسه الطف با کارگردانی حسن زبیدی، علاوه بر بخش پاسخ گویی به شبهات اعتقادی، میان برنامه های همچون با یاران رزمنده، مرثیه سرایی و معرفی تکیه های مطرح استانی نیز می پردازد./9463 /پ203/ص
ارسال نظرات