۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۷۳۱
مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت:

انتخابات پرشور پاسخی به یاوه‌گویی‌های غرب است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت با تاکید بر همت مسؤولان در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور پاسخی به یاوه‌گویی های غرب است.
آتش زدن پرچم آمريکا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت، امروز در جمع مدیران و مسؤولان اجرایی این استان اظهار داشت: استکبار جهانی با شکست در عرصه های نظامی، به دنبال فروپاشی نظام از دورن است، از این رو به دنبال شایعه پراکنی و خدشه دار کردن دولت و مسؤولان در نگاه مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن برای براندازی نظام اسلامی تمام مرزها را زیر پا گذاشته است، خاطر نشان کرد: بهترین راه مقابله با این هجمه‌ها و تهدیدها نشان دادن اقتدار جامعه با یک انتخابات سالم و به دور از هرگونه خدشه و خدعه‌ای است.

حجت الاسلام حسنی انتخابات را صحنه ای بزرگ در جهت افتخار ملت ایران در رویارویی با نظام استکبار دانست و تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی ایران در واقع اثبات حقانیت ملتی است که در طول 32 سال، 32 انتخابات پر صلابت و با عظمت را به رخ مستکبران عالم کشیده اند.

وی با تاکید بر حساسیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مراقب بود تا مبادا مسؤولان بازیچه در گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و کاندیداها قرار نگیرند، چراکه در این‌صورت سلب اعتماد عموم مردم نسبت به نظام صورت خواهد گرفت.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت برگزاری انتخاباتی پرشور را پاسخی به یاوه‌گویی های غرب دانست و افزود: شناخت حقیقی راه انقلاب اسلامی و اندیشه‌های نورانی امام راحل و همراهی با ولایت عزت دنیا و آخرت مدیران و مسؤولان اجرایی کشور را به دنبال دارد.

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف و فلسفه قیام امام حسین‌(ع) پرداخت و گفت:‌ اگر زمانی مدافع حریم اهل بیت بودن جنگ با دشمن بود، امروز در نقطه دیگر احساس تکلیف، عمل به وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم بزرگ‌ترین دفاع از حریم اهل بیت و اسلام ناب محمدی است./935/پ203/س
ارسال نظرات