۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۲۴۵
امام جمعه ایرانشهر:

9 دی‌ روز بصیرت ملی مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایرانشهر گفت:‌ حماسه 9 دی روز خروش ملت، روز بصیرت و روز به صحنه آمدن تمام ملت برای مقابله با فتنه بود و ‌فتنه‌گران را برای همیشه خانه‌نشین کرد.
9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدجواد عبداللهی، امام جمعه ایرانشهر، روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر در بیت مقام معظم رهبری اظهار داشت: 28 آذرماه به عنوان تابلوی رشد، ترقی، ولایت‌پذیری و همراهی با نظام از سوی مردم شهرستان ایرانشهر است.

وی افزود: بزرگداشت ایام دینی حرکتی است قرآنی و الهی که در سیره همه انبیاء وجود داشته تا آنجایی که خداوند به همه انبیاء مأموریت هماهنگ و یکسان عنایت کرد و آن کار مشترک انبیاء نجات مردم از ظلمت، تاریکی و جاهلیت و رساندن آن به نور هدایت است.

حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: توجه به حوادث گذشته در ما صبر و استقامت ایجاد به وجود آورده و زمینه سپاسگزاری را برای نعمت‌هایی که خداوند فراهم کرده، ایجاد می‌کند.

امام جمعه ایرانشهر گفت: 28 آذر را به عنوان یکی از ایام‌الله گرامی می‌داریم تا به خود این نکته را بیاموزیم که شخصی که امروزه رهبری جهان اسلام را برعهده دارد زمانی غریبانه در همین مکان زندگی می‌کرد که اینها همه نشانگر عزت و سربلندی افراد نیک خدا است.

وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: در آن ایام لطمه‌هایی به لحاظ سیاسی متوجه کشور شد اما به دنبال آن 9 دی را داریم که روز خروش ملت، روز بصیرت و روز به صحنه آمدن تمام ملت برای مقابله با فتنه بود.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش داریم برنامه‌ریزی کرده‌اند که با هوشیاری مردم و هدایت رهبری تمام فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در این جلسه خدمات دولت را در منطقه ارزنده توصیف کرد و گفت: ما هر چه داریم از برکات نظام اسلامی است.

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی بیان داشت: رمز موفقیت نظام اسلامی تأسی از دستورات اسلام است.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی با الگوپذیری از امام حسین‌(ع) در زمان تبعید در ایرانشهر به اجرای احکام الهی امر به معروف و نهی از منکر و احیای سنت نبی مکرم اسلام پرداخت که این اقدامات باعث وحدت بیشتر بین علما و مردم و محبوبیت ایشان در بین اقشار مختلف بود.

فرماندار ایرانشهر هم در این جلسه با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در منطقه اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت ولایت است و مردم ایرانشهر خودشان را مدیون عنایات رهبری می‌دانند.

رحمدل بامری به استعداد‌های ایرانشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، معدن و صنعت پرداخت و گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان وجود دارد و از افرادی که در منطقه سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌شود.

وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمن درصدد است از این انتخابات هم به عنوان فرصتی برای چالش و تهدید استفاده کند اما همدلی و هوشیاری شما همه ترفندهای دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

فرماندار ایرانشهر افزود: همه مصمم هستیم که در حوزه شهرستان انتخابات را با حضور حداکثر برگزار کنیم و آنچه که مردم انتخاب کنند برای ما ارزشمند است.

بامری عنوان کرد: هیچ یک از مسؤولان حق ندارد که از امکانات اداری و دولتی به نفع یا علیه کاندیدایی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: از این امکانات برای برگزاری انتخابات استفاده خواهیم کرد نه به نفع کاندیدایی خاص. /940/پ202/س
ارسال نظرات