۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۹۵۶
به همت حوزه علمیه آذربایجان غربی؛

ویژه‌نامه «‌شور و شعور‌» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با حماسه هشتم دی در تبریز و نهم دی سراسر کشور ویژه نامه «‌شور و شعور » به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر شد.
ويژه نامه شور و شعور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با حماسه هشتم دی سال 88 در تبریز ویژه نامه « شور و شعور » به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر و توزیع شد.

سفارشات پیر جماران در مقابله با فتنه ها، واکاوی حماسه هشتم دی تبریز، گزیده ای از منویات مقام معظم رهبری در 20 سال گذشته با عنوان‌«‌جرعه ای چشمه سار ولایت» از مهم‌ترین مطالب این ویژه نامه است.

همچنین معرفی و عاقبت آقازادگان صدر اسلام، بررسی علل و عوامل ریزش‌ها در نظام اسلامی و یادداشت‌«‌رویش عاشورائیان و ریزش فتنه گران‌» از دیگر مطالب ویژه نامه شور و شعور است.

بنا بر این گزارش، در ویژه‌نامه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی گزارش تصویری از حاشیه های حماسه هشتم دی مردم تبریز در سال 88 درج شده است.

گفتنی است، این ویژه نامه که با همکاری دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) منتشر شده است، به همراه سی‌امین شماره دو هفته نامه ندای طالبیه در اختیار مراکز حوزوی کشور قرار می گیرد./935/پ203/س
ارسال نظرات