۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۳۹۱
نماینده مردم آبادان در مجلس:

حضور گسترده مردم در انتخابات نظام را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را سبب بیمه شدن نظام در برابر توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: حضور مردم در این دوره حساس از تاریخ ایران می تواند آینده نظام را بیمه کند.
انتخابات
عبدالله کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوستان، با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم با شرکت گسترده مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانیم میثاقی دوباره با آرمان‌های رهبری و نظام ببندیم.

این نماینده مجلس شواری اسلامی، با اشاره به نقش آفرینی های ملت ایران در خنثی سازی توطئه های دشمنان، بیان داشت: مردم غیور ایران در برهه های گوناگون به همه دنیا و منافقان داخلی و خارجی نظام نشان دادند که هرگز بی‌حرمتی به جایگاه ولایت‌فقیه را تحمل نکرده و اجازه خدشه دار کردن جلوه نظام در میان اقشار و آحاد جامعه را نمی دهد.

این مقام مسؤول با بیان این که اعتقاد به ولایت‌فقیه در قلب و روح مردم ایران جای دارد، گفت: مردم شهید پرور ایران اسلامی در 9دی سال 88 دین‌مداری و پیروی از ولایت فقیه را به اثبات رسانده و صفحه زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی گشودند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های 33 ساله دشمنان بر علیه این آب و خاک، گفت: دشمنان در 33 سال گذشته برای مقابله با ملت آزاده ایران اسلامی از هر اقدامی دریغ نکرده و هم اکنون نیز یکی از مهمترین زمینه‌های این توطئه‌ها، اختلاف‌افکنی در بین مردم و اقوام و گروه‌ها بوده که مردم سرافراز ایران اسلامی به خوبی جواب دندان ‌شکنی را در برهه‌های مختلف به آنها داده‌اند.

کعبی بیان داشت: یکی از جلوه های درخشان حضور گسترده مردم در صحنه، حماسه همیشه جاوید 9 دی است که این واقعه نشان‌دهنده آگاهی و بیداری مردم ولایی در حمایت از ارزش‌های دینی و اصل ولایت‌فقیه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدام ها و توطئه های دشمنان در خصوص فتنه انگیزی میان آحاد و اقشار جامعه، گفت: واقعه ناگوار هفتم دی‌ماه سال 88 و بی‌حرمتی به عاشورای حسینی یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام و ارزش‌های دینی بودکه خوشبختانه با درایت و هوشیاری مردم ایران این توطئه نیز خنثی شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی وحدت بین اقشار مردم و اقوام و گروه‌ها را عامل پیروزی و موفقیت نظام در برهه‌ حساس انقلاب دانست و اظهار داشت: ایستادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همیشه با حفظ وحدت، ‌همیاری و همکاری اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر بوده است.

کعبی در پایان سخنان خود، با دعوت مردم به حضور گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: حضور مردم در این دوره حساس از تاریخ ایران می تواند آینده نظام را بیمه کند؛ چرا که هم اینک چشم دشمنان نظام بر این انتخابات دوخته شده است./9465/ت302/ج
ارسال نظرات