۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۷۰۶
امام جمعه موقت رشت:

اقتدار دینی ملت ایران در سایه ولایت فقیه حفظ شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه ولایت فقیه و رهبری‌ تأکید کرد: مردم ایران برخلاف فشارهای رسانه ای و ضد فرهنگی غرب اقتدار دینی خود حفظ کرده اند.
حجت الاسلام صديق عرباني، امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مراسم گرامیداشت آیت الله لاکانی امروز در مسجد خواهر امام (س) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت در این مراسم جامعه ایده آل را جامعه ای پویا، دارای سلامت اخلاقی و اجتماعی و به دنبال دانش و توسعه فرهنگی معرفی کرد و گفت: در جامعه ایده آل اسلامی همه تلاش می کنند به جایگاهی برسند که خداوند برای اهل تقوا قرا داده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه ولایت فقیه و رهبری، تاکید کرد: مردم ایران برخلاف فشارهای رسانه ای و ضد فرهنگی غرب اقتدار دینی خود حفظ کرده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه، تاکید کرد: بین مردم هوشمند و ولایت مدار ایران روحانیت جدایی نمی افتد.

حجت الاسلام صدیق عربانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله لاکانی، ایشان را شخصیتی کم نظیر توصیف کرد و گفت: آیت الله لاکانی در فقاهت و علوم دینی بسیار برجسته بودند.

وی با اشاره به عبادت های آیت الله لاکانی‌ اظهار کرد: شب زنده داری های آیت الله لاکانی زبانزد خاص و عام بود.

امام جمعه موقت رشت همچنین مردم داری را از ویژگی های آیت الله لاکانی برشمرد و گفت: فقها، پناهگاه مردم هستند و مردم حیات معنوی خود را مدیون علما و فقها هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از مسؤولان استان فرهنگی استان گیلان‌ خاطرنشان کرد: با گذشت 11 سال از رحلت ایشان تاکنون یادنامه ای برای ایشان نوشته نشده است.

در پایان جمعی از روحانیون و شاگردان آیت الله لاکانی طی مراسم مداحی، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند./950/پ202/س
ارسال نظرات