۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۷۹۳

دو هفته نامه ندای رسا گام یازدهم را برداشت

خبرگزاری رسا ـ یازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزوی در اهواز از سوی خبرگزاری رسا در خوزستان منتشر شد.
آرم هفته نامه نداي رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه استان خوزستان و دیگر مسایل فرهنگی و اجتماعی استان از سوی خبرگزاری رسا در خوزستان منتشر شد.

مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در جمع دانشجویان و اساتید دانشکده نفت و در مراسم افتتاحیه مرکز تحقیقات جهاد دانشگاهی خوزستان، تشریح نشست خبری پروژه بازسازی ایوان طلای حرم امیرالمؤمنین، متن سخنان حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه و سردار سعید قاسمی در جمع طلاب اهواز در رابطه با فتنه 88، خبر برگزاری دوره جریان شناسی سیاسی در مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی اهواز از مهم ترین اخبار منتشر شده در یازدهمین دو هفته نامه ندای رسا است.

گزارش ویژه از همایش سراسر حوزه های علمیه سفیران هدایت استان خوزستان و یادواره شهدای حماسه هویزه و سردار سرلشکر شهید حسین علم الهدی به همراه گزارش تصویری از دیگر مطالب این دو هفته نامه به شمار می‌آید.

در یازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا و در بخش گفت و گوی ویژه آن حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محرمی دکترای تاریخ و از اساتید حوزه و دانشگاه به تحلیل وقایع صدر اسلام و استفاده از آن برای جامعه اسلامی پرداخته است.

همچنین در حاشیه این دو هفته نامه مطالبی از جمله زندگی نامه آیت الله حاج شیخ جعفر شوشتری، پاسخ به احکام روز در جامعه، درج پیامی از آیات قرآن همراه با ترجمه، نکته ها و پیام های آن و شرحی بر زندگی شهید عبدالعلی بهروزی به چشم می خورد.

همچنین پاسخ به شبهه ای مبنی بر اینکه چرا شیعه امامیه در نماز بر تربیت سجده می کند از سوی حضرت آیت الله جعفر سبحانی از دیگر مطالب درج شده در حاشیه این شماره از دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

گفتنی است یازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا به همت دفتر خبرگزاری رسا در استان خوزستان در هشت صفحه به صورت تمام رنگی و در شمارگان 7000 نسخه به چاپ رسیده است./9465/ن603/ص
ارسال نظرات