۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۱۸۴

پیکر شهید عبداللهی در چاراویماق تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید عبداللهی، رزمنده سرافراز هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شهرستان چاراویماق تشییع شد.
تشييع شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر مطهر شهیدان علی عبدالهی که در عملیات مطلع الفجر در منطقه گیلان غرب و سرپل ذهاب در سال 1360 به شهادت رسیده بود، امروز بر دوش مردم مؤمن، ولایت مدار و شهیدپرور چاراویماق تشییع خواهند شد.

مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان با تشییع پیکر این شهید عظیم الشان دوران دفاع مقدس بار دیگر با آرمان های رهبر معظم انقلاب امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

پیکر این شهید دوران خون و حماسه که پس از سی سال شناسایی و به زادگاه خود بازگرداننده شده است، فضای شهرستان محروم چاراویماق را بار دیگر با عطر و یاد شهدا عطرآگین کرده و بار دیگر دوران غرور آفرین ایثار و شهامت حسینی رزمندگان اسلام را یاد‌آوری کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با فریادهای تکبیر و لا اله الا الله و همچنین حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، بر ادامه راه و آرمان های شهدا تاکید کردند.

بنا بر این گزارش، مردم همیشه در صحنه شهرستان چاراویماق امروز پیکر شهید علی عبدالهی را پس از تشییع در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپردند.

گفتنی است، شهید علی عبدالهی در عملیات مطلع الفجر در منطقه گیلان غرب و سرپل ذهاب در سال 1360 به شهادت رسیده بوده و پیکر او پس از 30 سال به زادگاهش بازگشت./935/پ202/س
ارسال نظرات