۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۶۸۸
امام جمعه موقت اروند کنار:

تحریم ها هیچ لغزشی در پیشرفت ایران ایجاد نمی کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اروندکنار، اعمال تحریم اقتصادی علیه کشورمان از سوی آمریکا را بی اثر دانست و گفت: سران آمریکا در جهل و نادانی به سر می برند.
تحریم ها هیچ لغزشی در پیشرفت ایران ایجاد نمی کند
حجت الاسلام اسماعیل مهدی پور امام جمعه موقت اروندکنار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: تحریم اقتصادی ،تهدیدهای نظامی و اقتصادی هیچ سودی جز شکست نصیب سران آمریکا نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا در برابر ملت ایران گرفتار شده، گاهی ترور دانشمندان هسته‌ای را دنبال می‌کند و گاهی به دنبال تحریم بیشتر کشور ایران است و در برابر این اعمال شوم چیزی به غیر شکست  نخواهد دید.

حجت الاسلام مهدی پور با بیان این که ترور های که از سوی دشمن انجام می شود نتیجه معکوس آن پدید می آید، بیان داشت: تاکنون 300 دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده‌اند که می‌خواهند رشته تحصیلی خود را به دانش هسته‌ای تغییر دهند؛ از‌ این‌رو این ترورها هیچ تاثیر منفی در روحیه دانشجویان ما نخواهد داشت.

وی گفت: ایام ارتحال حضرت محمد(ص) ،امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام فرصت مغتنمی است که در رابطه با ارتقای معرفت از ارزش های وجودی ایشان بهره لازم را بگیریم./9458/ت303/ص
ارسال نظرات