۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۷۲۰
مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت:

ولایت و رهبری عصاره بعثت پیامبر اکرم است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه رهبری و ولایتی که عصاره بعثت پیامبر اکرم(ص) بود، موفق شد خیزش‌های عدالت‌خواهی و اسلام‌گرایی را در دنیا به راه اندازد.
ولايت فقيه/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی، مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت امروز در جمع مدیران و مسؤولان ادارات و نهادهای دولتی این استان اظهار داشت: ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازخوانی برکات وجود ولایت فقیه در 33 سال گذشته است.

وی با تأکید بر محوریت برنامه های دهه فجر در مساجد به صورت مردمی خاطر‌نشان کرد: دشمن تلاش می کند بین اقوام مختلف در جامعه ما اختلاف افکنی کند و یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که نقش وحدت بخش را ایفا می‌کند مسجد است که همه مردم در جامعه ما آن را از خود می دانند.

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ارکان موفقیت و اقتدار ایران اسلامی در مقابله با توطئه های مختلف دشمنان اسلام پرداخت و گفت: نقش رهبری و و لایت در پیروزی و دوام و استمرار انقلاب محوری و اساسی بوده و باید این نقش برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت با تأکید بر این‌که بیداری اسلامی نشأت گرفته رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: عدم موفقیت و استمرار برخی از جنبش های انقلابی و اسلامی در کشورهای منطقه نبود رهبری همچون ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

وی با تشریح فلسفه وجودی ولی فقیه در نظام اسلامی ادامه داد: عصاره بعثت نبی اکرم‌(ص) ولایت و رهبریت بوده و انقلاب اسلامی ایران نیز به پشتوانه رهبری و ولایت موفق شد خیزش‌های عدالت‌خواهی و اسلام‌گرایی را در دنیا به راه اندازد.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: استکبار جهانی با درک نقش و جایگاه خطیر رهبری در ایران اسلامی، در جریان فتنه 88 به دنبال تضعیف و تزلزل در شأن ولایت، رهبری و مرجعیت بوده است، غافل از این‌که ملت ایران پیوندی معنوی و عاطفی با ولایت دارند./935/پ202/س
ارسال نظرات