۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۹۹۲
امام جمعه بهبهان:

دهه فجر زمان تجلی خورشید اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان، دهه فجر را زمان تجلی خورشید اسلام دانست و تأکید کرد: برگزاری با شکوه مراسم های پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای گذشته نشان از پاسداری ملت ایران از ارزش های انقلاب اسلامی را به وضوح بازگو می کند.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالرضا ابوعلي
امام جمعه اميديه
حجت‎الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه بهبهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت ایام الله دهه مبارک فجر و جنبه ی بین الملی این حماسه بزرگ اظهار داشت: تمامی سازمان ها و ارگان های اجرایی باید با برنامه ‌ریزی مناسب و اصولی زمینه برپایی مراسمات باشکوه سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم نمایند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، دهه فجر را زمان تجلی خورشید اسلام دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری با شکوه مراسم های پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای گذشته نشان از پاسداری ملت ایران از ارزش های انقلاب اسلامی را به وضوح بازگو می کند.

امام جمعه بهبهان به نقش تأثیر گذار روحانیان و حوزه های علمیه در تبیین مسیر حقیقی انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: گسترش حوزه های علمیه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شده است؛ از این رو حوزه های علمیه و روحانیان می بایست با تبیین اهداف متعالی انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان سعی نمایند تا کشور را در مسیر حقیقی خود حفظ کنند.

وی برگزاری مردمی جشن های انقلاب را بسیار مهم و اثر گذار دانست و ابراز داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و تجلیل از خانواده ی شهدا مهمترین اقدام در راستای تکریم و حفظ آرمان های انقلای اسلامی است.

حجت الاسلام ابوعلی به انتخابات حساس مجلس نهم اشاره و آن را مظهر مردم سالاری دانست و اظهار داشت: مهم‌ترین کارکرد انتخابات خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است؛ چرا که حضور پرشور و حداکثری مردم در واقع مشتی محکم بر یاوه گویی بیگانگان خواهد بود.

امام جمعه بهبهان در پایان به تحریم های غرب علیه کشور ایران نیز اشاره کرد و با بی اثر خواندن اقدامات استکبار جهانی تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز به فکر تسلیم در برابر نظام غرب نبوده است و هر روز با اقتدار بیشتر در مسیر رشد و بالندگی حرکت کرده است./9464/ت302/ص
ارسال نظرات