۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۱۰۱
آیت الله نوری همدانی:

تلاش برای اعتلای نظام اسلامی و مقابله با تحریم دشمنان نوعی جهاد است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی،‌ با اشاره به اینکه تلاش برای سربلندی و اعتلای نظام مقدس اسلامی جهاد به حساب می آید،‌ تاکید کرد: همه باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار بوده و نقشه های آنان را خنثی کنند.
آيت الله نوري همداني  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت‌ الله حسین نوری‌ همدانی از مراجع تقلید روز سه شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، پاسداری از معارف دینی و اسلامی را یک اصل مهم و اساسی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد دشمنان با ترویج عقاید خرافی، اعتقادات جامعه به ویژه نسل جوان را تضعیف کنند،‌ خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با بکارگیری توان خود در صدد ضربه زدن به اعتقادات جامعه هستند و ما باید در این راستا هوشیار باشیم.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود به اهمیت فرهنگ جهاد و شهادت اشاره و با بیان اینکه تلاش برای اعتلا و سربلندی نظام مقدس اسلامی و همچنین مقابله با نقشه ها و تحریم های دشمنان نیز نوعی جهاد به حساب می آید،‌ تصریح کرد: دشمنان همواره از عزت و اقتدار مسلمانان هراس داشته و به اشکال مختلف آنها را عقب مانده نگه می داشتند.

حضرت آیت الله نوری‌ همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه و موج بیداری اسلامی گریزی زد و با حتمی خواندن سقوط دیکتاتورهای دست نشانده استکبار،‌ از وضعیت اسفبار مردم بحرین ابراز تاسف و نگرانی کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید در برابر ظلمی که آل خلیفه و آل سعود در حق مردم بحرین روا می دارند ساکت و بی تفاوت بود، جنایات آل خلیفه را محکوم کرد و با بیان اینکه پیروزی ملت های مظلوم و آزاده، امری حتمی است، اظهار داشت: مردم بحرین باید همچنان صبور باشند و به حرکت خود ادامه دهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات