۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۶۰۹
بیستم بهمن ماه؛

همایش مسجد معنویت و تربیت در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان از برگزاری همایش مسجد، معنویت و تربیت دینی با حضور مسئولان استانی و امام جمعه آبادان بیستم بهمن‌ماه خبرداد.
همایش مسجد معنویت و تربیت در خوزستان برگزار می شود
حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری همایش مسجد، معنویت و تربیت دینی با حضور مسئولان استانی و امام جمعه آبادان بیستم بهمن‌ماه خبرداد.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی آبادان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های محوری متعددی را در سطح شهر از آغاز دهه فجر اجرا کرده که می‌توان به برگزاری 10 محفل قرآنی در 10 مسجد آبادان با هدف ترویج قرآن و معارف قرآنی و هم‌چنین 10 محفل قرآنی دیگر با موضوع پیامبر نور و رحمت در مساجد شهرستان اشاره کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در ادامه به برگزاری همایش بزرگ مهدویت در آبادان اشاره کرد و اظهارداشت: این همایش با حضور اساتید و متخصصان امر مهدویت و هم‌چنین جوانان آبادانی در هجدهم بهمن‌ماه در تالار معلم آبادان برگزار می شود.

حجت الاسلام مدنی همچنین خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های مهم در این ایام نیز همایش مسجد، معنویت و تربیت دینی است که با حضور مسئولان استانی و امام جمعه آبادان در تالار مهر و در تاریخ بیستم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: تجلیل از اقشار مهم فرهنگی تأثیرگذار در عرصه فرهنگ از جمله روحانیون و مسؤولان فرهنگی مساجد آبادان نیز در دهه فجر در دستور کار این اداره قرار دارد./9458/پ202/ص
ارسال نظرات