۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۲۶۹۴

اخبار انتخاباتی از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان خوزستان آخرین اخبار از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان را تشریح کرد.
انتخابات
حمید قناعتی، رییس ستاد انتخابات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که تعداد شعب اخذ رای در خوزستان 2 هزار و 808 شعبه می باشد ابراز داشت: مقرر شده است در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 10 درصد از شعبه ها، رأی گیری به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های شهرستان‌ها در حال بررسی است و هر شهرستانی که زیرساخت‌ مناسبی جهت اجرای طرح رأی‌گیری الکترونیکی را داشته باشد، انتخاب خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات خوزستان از تعیین اعضا و تأمین تجهیزات شعب اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: اعضای شعب اخذ رای انتخابات مجلس نهم در حال انتخاب می باشند.

وی با اشاره به برگزاری مانور سراسری روز گذشته در استان همزمان با سراسر کشور افزود: تا کنون چندین مانور در استان برگزار شده و این مانور نیز به منظور آزمایش قابلیت‌های خطوط دیتا و بررسی قدرت و قابلیت نرم افزارهای نصب شده تا پیش از روز رای‌گیری برگزار شده است.

مدیرکل سیاسی،‌ انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: کلاس‌های آموزشی برای فرمانداری‌ها نیز به همین منظور برگزار شده است.

وی با بیان این که خوزستان دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است ابراز داشت: 317 نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند، که 17 درصد از آنها رد صلاحیت شدند.

این مقام مسؤول در پایان خاطر نشان کرد: پنج نفر از نماینده‌های کنونی استان رد صلاحیت شدند که دو نفر از آنها در بازنگری تایید شدند./9464/ت302/ص
ارسال نظرات