۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۲۸۴۴
آیت الله شبستری:

پایبندی به ولایت فقیه وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با ارتش دیگر کشورها است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری مهم ترین تفاوت نیروهای مسلح ایران اسلامی با ارتش دیگر کشورها را وجود فقیه جامع الشرایط و ولی فقیه در رأس فرماندهی نیروهای نظامی و انتظامی دانست.
آيت الله مجتهدشبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل پایگاه دوم شکاری تبریز‌ اظهار داشت: یاوه گویی‌های اخیر دشمنان نظام اسلامی مبنی بر حمله نظامی بیشتر شبیه آبروداری غرب در مجامع بین المللی است.

وی با تأکید بر این که دشمنان خود بهتر آگاه به قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: تغییر موضع و لحن رییس جمهور آمریکا پس از رهنمود‌های مهم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران نشان داد که ایران نقشی فراتر از منطقه ایفا می‌کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که امروز قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و نیروهای مسلح به مراتب فراتر از دوران هشت سال جنگ تحمیلی است، گفت: در سایه درایت و رهبری ولایت فقیه با گذشت سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی نه تنها خللی در اراده آهنین مردم ایجاد نشده است، بلکه روز به روز بر عظمت بین‌المللی انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

آیت الله شبستری با اشاره به پیشرفت ایران در تولید تجهیزات نظامی و دفاعی اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی متخصصان عرصه جهاد و جنگ، امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت های مسلم در عرصه های دفاعی در سطح جهان تبدیل شده و قوی تر از گذشته نیروهای مسلح آمادگی دفاع از حریم آب و خاک را دارد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این که وحدت و انسجام نیروهای مسلح نسبت به دوران دفاع مقدس نیز قوی تر است، گفت: مهم ترین تفاوت و امتیاز ویژه نیروهای مسلح ایران اسلامی با ارتش دیگر کشورها در این مساله است که فقیه جامع الشرایط و ولی فقیه در راس فرماندهی نیروهای نظامی و انتظامی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیعت همافران ارتش در 19 بهمن سال 57 را یادآور شد و اظهار داشت: آن بیعت تاریخی و باشکوه کمر رژیم ستم‌شاهی را شکست و عملا انقلاب اسلامی وجهه مردمی و انقلابی خود را به دشمنان تحمیل کرد.

امام جمعه تبریز در پایان بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان منطقه را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ملت‌های مسلمان منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در حال سرنگون ساختن نظام‌های دیکتاتوری و دولت‌های دست‌نشانده استکبار هستند و این همه انقلاب علیه فراعنه در چند ماه اخیر واقعاً یک معجزه الهی است./935/پ202/س
ارسال نظرات