۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۲۹۰۰
آیت الله حیدری:

روحانیان جریان های سیاسی را برای مردم تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری ولایت فقیه و حاکمیت دینی را دو ثمره بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملت ما با اتکا به دو عنصر مهم ولایت فقیه و حاکمیت دینی، مقتدرانه در مقابل تمامی توطئه های استکبار جهانی محکم و استوار ایستاده و توطئه ها و فتنه ها را نقش بر آب کرده است.
آيت الله حيدري ، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بیستم بهمن در آیین تجلیل از مبلغان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در دشت آزادگان، اظهار داشت: ملت ما با اتکا به دو عنصر مهم ولایت فقیه و حاکمیت دینی، مقتدرانه در مقابل تمامی توطئه های استکبار جهانی محکم و استوار ایستاده و توطئه ها و فتنه ها را نقش بر آب کرده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به توطئه و دسیسه های دشمنان نسبت به کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه های اجتماعی نظام، گفت: مردم غیور ایران باید با حضور گسترده و با شکوه خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقشه های شوم دشمنان را از بین برند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این انتخابات یکی از حساس ترین انتخابات پیش روی نظام است؛ چرا که این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه 88 بوده و تأثیر بسزایی در آینده نظام خواهد داشت.

وی با اشاره به وظایف روحانیت نسبت به دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، بیان داشت: روحانیان می توانند با بیان ضوابط و روشنگری نسبت به جریان های حاکم در انتخابات، مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این مسأله در تاریخ بارها ثابت شده که هرگاه مردم در صحنه حاضر شدند به یقین پیروزی از آن اسلام و نظام بوده است؛ از این رو روحانیت باید به عنوان حافظان فرهنگ و ارزش های والای اسلامی مردم را به حضور حداکثری در این انتخابات حساس دعوت کنند.

آیت الله حیدری در پایان سخنان خود، با بیان این که شرکت مردم در این دو صحنه حساس سرنوشت کشور را رقم می زند، گفت: این که مردم در انتخابات شرکت کنند امری ضروری و واجب است اما باید توجه داشت که مردم به چه کسی رأی می دهند؛ از این رو باید با انتخاب اصلح ترین ها، افرادی متعهد و ولایی را به مجلس وارد کنند./9465/پ202/س
ارسال نظرات