۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۲۹۸۶
وزیر دادگستری:

ملت ایران میثاقی جاودانه با ولایت بسته است

خبرگزاری رسا ـ بختیاری در جمع مردم اردبیل توفیقات نظام اسلامی را در سایه ایمان به خدا و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: تا جان در بدن داریم از ولایت و امامت دست بردار نیستیم.
مرتضي بختياري وزير دادگستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن اردبیل اظهار داشت: 33 سال تهدید، تحریم و تجاوز نه تنها خللی در اراده ملت ایران به وجود نیاورده، بلکه ثابت کرد که عزم ایرانی را برای فتح قله های پیشرفت و تعالی بیشتر کرده است.

وی با تاکید بر این که دشمنان از روحیه عاشورایی ملت ایران غافل هستند، خاطرنشان کرد: غفلت از فلسفه و حقیقت غدیر زمینه ساز وقوع فاجعه کربلا شد، اما امروز ملت مسلمان ایران اجازه نخواهند داد تا تاریخ تکرار شده و ولایت و امامت تنها بماند، غدیر برای همیشه برای ملت ایران جاوید و زنده است.

بختیاری در جمع مردم اردبیل توفیقات نظام اسلامی را در سایه ایمان به خدا و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: تا جان در بدن داریم از ولایت و امامت دست بردار نیستیم، البته خاصیت دشمن، دشمنی است و هیچگاه نظام اسلامی را بر نخواهد تابید.

وزیر دادگستری با بیان اینکه تلاش همیشگی استکبار جهانی تضعیف جایگاه و شان ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است، افزود: تمام توطئه ها و بویژه فتنه سال 88 و القای شعار تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در این راستا بود و باید مراقب بود که ممکن است در انتخابات مجلس نهم نیز دشمن در این جهت اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که استکبار خطر از هم پاشیدگی رژیم صهیونیستی را احساس کرده است، گفت: جنبش مردمی وال استریت حقیقت اضمحلال تدریجی امریکا را به جهانیان به ویژه امت اسلامی ارمغان داده است، جالب این که این جنبش به تدریج رنگ و بوی مذهبی به خود می گیرد.

بختیاری با تاکید بر عبرت حکام وابسته به غرب در منطقه از سرنوشت دیکتاتورهای از تخت و قدرت افتاده اظهار داشت: دیری نخواهد پایید که این حکام دیکتاتور و جعلی منطقه باید پاسخگوی نوکری خود به اجانب در مقابل مردم بیدار خود باشند.

وزیر دادگستری در ادامه انقلاب اسلامی را ثمره مجاهدت و ازخودگذشتگی ملت ایران به ویژه رهنمودهای داهیانه امام راحل دانست و گفت: تحریم های اخیر برای ملت ما چیز جدیدی نیست، ما از اول انقلاب مورد تحریم بودیم و این تحریم ها برای ملت ما برکت بوده و رشد و شکوفایی و توسعه را به ارمغان آورد.

وی شهادت دانشمندان هسته ای را نشان از حقانیت ملت ایران دانست و افزود: دشمنان بدانند اگر فشارها و تحریم های خود علیه ایران را ده ها برابر نیز افزایش دهند، در نهایت ملت ایران پیروز خواهند بود زیرا ما به حکم خداوندی در برابر فشار دشمنان کافر ایستاده ایم./935/پ201/س
ارسال نظرات