۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۹۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

انقلاب اسلامی تعریف حقیقی دین را به دنیا ارائه کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقبال مردم جهان به اسلام و دینمداری است، افزود: انقلاب اسلامی ایران، رویکردی نوین به دین، معنویت و انسان در جهان پدید آورد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود:  نظام سلطه همواره برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشیده اند اما این دستاوردها را ملتهای آزاده جهان پذیرفته و الگوی خود قرار داده اند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تاثیرات ماندگاری برجای گذاشته و امروز شاهدیم ماهیت معنوی، فرهنگی و عدالت محور انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه شده است.

وی اظهار داشت: روزی رژیم غاصب اسرائیل شعار نیل تا فرات را سر می داد ولی انقلاب اسلامی ثابت کرد این شعار توهمی بیش نیست و امروز شاهد خروج کامل آمریکا از عراق و بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران هستیم.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ماهیتی معنوی و اسلامی داشت و حساسیت ماجرا زمانی بیشتر شد که این انقلاب اسلامی در دوره تقابل عقل و دین به میدان آمد.

این مسؤول با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی جهان را برهم زد، افزود: پیش‌بینی بزرگان و اندیشمندان از آینده دنیا چیزی نبود که امروز شاهد آن هستیم چراکه استفاده از قدرت و وحدت مردم همراه با توکل به خداوند مؤلفه‌ای بود که در هیچ یک از معادلات سیاسی جهان به آن توجه نشده بود.

حجت الاسلام نعمت الهی، ماهیت انقلاب، نقش رهبری، هدف نهضت، دستاوردها و آسیب‌های وارده را پنج شاخصه اصلی جهت ارزیابی نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ماهیت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام و آموزه‌های دینی است، علتی که سبب وجود انقلاب و پیروزی آن شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولی فقیه و هادی معنوی حرکت خود را آغاز کرد، حرکتی که در همه دنیا بی‌نظیر بود و سبب شد که امروز ایران الگوی بیداری انسانی و اسلامی در منطقه باشد.

این مسؤول با بیان این که امام شخصیت عرفانی و فیلسوفی موفق بود، گفت:‌ رهبر انقلاب ما فردی بود که در دانشگاه تجربی امام صادق(ع)‌ درس خوانده و از آموزه‌های دینی به سیاست رسیده بود، از این رو توانست استبداد را به خاک بیاندازد.

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به پیشرفت‌های علمی فراوان در جهان موفق شده پازل عملیاتی دشمنان را برهم زد، البته نباید از هجمه های فرهنگی دشمن که هر روز به شکل جدیدی علیه ایران انجام می شود غافل شد./950/ت302/س
ارسال نظرات